Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich!

 

Chciałem zapytać jak powinien być wyskalowany prędkościomierz w '92 E36 Coupe 1.8is?

Muszę wymienić zegary a mam aktualnie na skali 260km/h. Zostało mi powiedziane że to zegary z 6 cylidrowca i powinno być 240km/h.

 

Czy z tego powodu może też nie działać wcale obrotomierz?

Edytowane przez wojasheck
Opublikowano

Ja mam ISka z '93 zegary do 260km/h, obrotomierz działa tak jak trzeba.

Swoja drogą, to czyżby ktoś bawił się w zmianę zegarów?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Pytam bo mój obrotomierz nie działa wcale albo czasem tylko do 1.5 tysiąca obrotów. Dodatkowo wskaźnik temperatury też nie zawsze działa a na domiar tego nie mam podświetlenia całej prawej strony zegarów.

Tarcza obrotomierza jest pęknięta, właściwie czarna okleina i wychodzi pomarańczowe tło więc myślę że najlepsza byłaby wymiana zegarów z tego co czytałem na forum to pomaga na 100% :)

Opublikowano

przedlift do około 95r is oraz 320, 325 i 328 miały 260 na blacie

polifty mają 240.

 

Mniejsze silniki 220 chyba.

 

Musisz znaleźć zegary typowo od ISa w sensie 260 i na 4 cylindry. Niestety nie wiem jak to poznasz bo odcinka w w is jak i r6 była tak samo na 6.5tys skalowana.

szukam
Opublikowano
Zakładając że kupiłbym zegar poliftowy 240km/h od 1.8is wszystko będzie odczytywac jak trzeba i "stracę" po prostu te 20km/h z tarczy?
Opublikowano

Nie wiem o co chodzi ale ja miałem 1.8 is z marca 1993 roku, fabryczne zegary były do 260 km/h.

Po przełożeniu silnika na M50 obrotomierz zawyżał, potrzebna była zmiana na zegary od R6.

 

Zdaje się że zegary mogą być od kompaktów z 1.6 chyba 220 km/h po m3 do 280 km/h, w prędkościomierzach raczej nie ma różnicy jaki był oryginalnie, licznik jest elektroniczny, nie na linke jak w polonezach.

Opublikowano

predkości i tak zawsze pokaże dobrze bo i tak nawet jak wsadzisz do 220 to najwyzej poza skale wyjdzie o ile is do tylu ciągnie, właśnie o obroty chodzi miedzy r4 a r6. Tylko jak sprzedajacy nie bedzie wiedział od czego były zegary to ciezko poznać po samych zegarach bo predkosci te same, obroty te same.

 

Dodatkowo w poliftach jest inna wtyczka od ABSu z tego co czytałem wczoraj i swieci się kontrolka.

szukam
Opublikowano
Jak zmieniłem zegary na takie same (tzn do 260 km/h z IS-a na te z 325i też do 260 km/h) to różni się tylko tym że ma kontrolkę check engine (w zegarach od ISa to miejsce było czarne i nie było tam żadnego piktogramu) oraz inny piktogram od poduszek. W IS-ie napis "AIR BAG" a w 325i jakiś gościu siedzący na fotelu. Ponadto firma zegarów z 2.5 to VDO, przynajmniej z 1992 roku a zegary od 1.8 is nie miały nic takiego. Jeszcze te od 2.5 żeby je rozebrać to są śrubki z tyłu a od 1.8 dźwigienki i śrubki
Opublikowano
Zmieniłem zegary na te ze skalą 240km/h i wszystko odczytuje prawidłowo także dziękuję wszystkim za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.