Skocz do zawartości

pomocy n46b20 BMW e90318 i129hp dlawi sie na zimnym


biceps28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie.Kupilem to auto nie dawno .Niestety z ukryta mina.

Silnik jak jest zimmy to przez 5-10 minut pracuje tragicznie.

Wymieniono sprawdzono:

swiece nowe

Cewki nowe

Nowy sonda nr1 wydech

Nowy czujnik polozenia walka rozrzadu(podrobka)

Nowy czujnik polozenia walka korbowego (original)

Sprawdzony rozrzad: lancuch, napinacz

Sprawdzony czujnik temperatury(przeplywka)

Sprawdzona pompa paliwa

Sprawdzano przewody

 

Sprawdzone czy nie lapie lewego powietrza

Sprawdzono cisnienie na zimnym I cieplym silniku -wszystko wporzadku po 14 barow,

Sprawdzono czy zamiana wtrysku przemiesci blad na inny cylinder...nic nie przemiescilo ,

Zamieiano vanosy wraz z ponowna adaptacja( Tu mam pytanie jesden pokazywal 80 jednostek na inpa ,a drugi 200 jednostek)Moze byc to vanos?

Auto bylo u 3 mechanikow.

Pierwszy powymienial Te pierwsze rzeczy skasowal bledy a auto pracuje tak samo porfel szczyplejszy.....Natomiast kolejnym juz powwoedzialem zeby wymieniali tylko co uwazaja za sluszne tylko Ze nie place za nie zrobione auto.Wiec nie dotykali juz metoda prob I bledow wymieniajac na pale.

Dwoch kolejnych obstawialo

Ze moze to glowica lekko spekkana lub tlok uszkodzony,lub valvetronik caly

Drugi obstawia komputer .Tylko zaden nie byl pewny diagnozy.Co Tu robic z tym/???????Pomocy

INPA .Pokazala mi 3 bledy:

1.

29CE CDKM03 misfire cylinder 2in 4 ignition sequence

P0302 Verbrennungsaussetzer erkannt -zylinder 2

2.

29CC CKMD misfire detection summation error

3.

2A85'CDKANWSE -outlet -Vanos Z czego 3 juz nie pokazuje po skasowaniu

Edytowane przez biceps28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał na serwomotor valvetronica , cos z jego sterowaniem . Odepnij ten silnik elektryczny na górze pokrywy zaworów i zobacz jak jeździ w trybie awaryjnym .

Jeżeli będzie lepiej to masz winowajce .

 

Co do braku zapłonu sprawdź kable , które idą do cewek . Czasami się przecierają i potrzeba wymienić wiązkę lub dosztukować je . Sprawdź też czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .Kolego masz na mysli ta kostke?

Bo odpiolem ja narazie nie moge sie wypowiedziec gdyz nie czuje zadnej zmiany w pracy silnika.Auto jest rozgrzane,ale poczekam do rana i jak bedzie zimny ,to wtedy sie wypowie czy wciaz go dlawi na zimnym.Zauwazylem ,ze bylo tam duzo oleju.Wyczyscilem to i odpowiem Co i jak jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze Bialaalpina jestes WIELKI.Zaoszczedziles mi mnostwo czasu i nerwow uzerania sie z kolejnymi fachurami.Dziekuje :).Auto na zimnym po odpieciu wtyczki normalnie nic nie dlawi sie.To co mam zamowic dokladnie?Ogarne to z kolega jesli nie jest skomplokowana wymiana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.