Skocz do zawartości

m57 dźwięk przy gaszeniu silnika - koło pasowe, dwumasa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

w m57 e46 bez klapek, ostatnio zauważyłem dziwny dźwięk podczas gaszenia auta :

 

 

generalnie minimalnie trzęsie drzwiami jak są otwarte, ale nie jakoś strasznie. Robiłem tez ten test, zszedłem na 5 biegu do 1000obr/min i zacząłem przyspieszać, było czuć wibracje (tzn takie buczenie) dopóki nie wkręciła się turbina ale równomiernie choć powoli przeszedł przez te 750-800 obrotów dopóki nie załączyło się turbo potem normalnie poszedł fajnie.

Przebieg auta niby 193 tyś ile ma naprawde tego nie wiadomo, ale wahacz jeszcze był ori (albo ktoś wymienił na ori) i pompa paliwa też była ori bo ostatnio wymieniałem.

Jeśli to dwumas to wymieniać razem ze sprzęgłem ? Poprzedni właściciel twierdził że wymieniał sprzęgło jakieś 30 tyś temu.

Jeśli to dwumas czy moge tym autem jeszcze pojeździć jakieś 7-10 tyś ? Czy już trzeba robić ? Jakie mogą być konsekwencje ?

Wiem że temat parę razy wałkowany ale mimo to proszę o odpowiedzi.

Pozdrawiam

 

PS: tutaj przyspieszanie na 5tym biegu (nie wciskałem gazy do podłogi)

Opublikowano
Koł pasowe bo piszczy a dwumas wciśnij sprzegło do połowy i jak dwumas jest walniety powinny być wibracje na pedale sprzęgła ja w swojej wymieniałem bo mial straszne wibracje przy dodawaniu gazu. A to że buczy to normalne przy za niskich obrotach. A powiedz mi masz m57 184km tak?
Opublikowano

tak m57 184km bez klapek, na pedale sprzęgła czuje delikatne wibracje jak wcisnę go minimalnie, tak 1-2cm, potem już nie, no i pasek ten na którym jest koło pasowe mi delikatnie słychać jak chrobocze, co słychać też na filmie,a tak w kabinie nie słyszę jakichś strasznych wibracji ani chrobotań jak wcisnę do połowy sprzęgło też nie. To może być koło pasowe ? Mogę z tym przejeździć jeszcze jakieś 10 tyś ? Czy mogą być jakieś konsekwencje i trzeba to robić odrazu ?

Pozdro

Opublikowano
wstrząs przy gaszeniu to brak klapy gaszącej, a wibracje przy przyspieszaniu z 5 biegu z 1000rpm :duh: takim sposobem na prawde szybko zajedziesz dwumase, a w jakim stanie jest Twoje koło pasowe i pasek to wróżbitą nikt nie jest a jak to zweryfikować? Poszukaj!!! było na prawde dużo tematów.
Opublikowano
nie przyspieszam tak w ogóle tylko teraz żeby sprawdzić, wiem że wtedy wibracje na dwumas idą straszne dlatego bardzo tego unikam. Podejrzewam jeszcze poduszki pod silnikiem bo tylko jedna była wymieniona może to to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.