Skocz do zawartości

E46 323iA - Bezpiecznik pompy paliwa - ciągle się przepala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Pacjent to tradycyjnie e46, 323iA, 98' rok produkcji.

Od kilku dni mam problem z bezpiecznikiem pompy paliwa.

Odebrałem auto od mechanika, gdzie min. był opuszczany bak paliwa(benzyna) i odpięcie go z cybantów.

Po kilku-kilkunastu dniach jechałem, skończył się LPG i auto stanęło.

Winą był przepalony bezpiecznik pompy.

Od tego czasu, gdy auto się nagrzeje bezpiecznik pompy się regularnie przepala. Dawałem już nawet większy bezpiecznik (nawet 30A!!!!;o) bez skutku.

Na zimnym silniku jak na razie jest ok...(do momentu przełączenia się na podtlenetk LPG)

Czego to może być wina? co sprawdzić?

Co mogli mechanicy zepsuć?

Czy pompa się kończy, czy może być zapchana, ewentulanie filtr paliwa?

Pozdrowienia

Opublikowano
pompa do wymiany, widocznie ma zwarcie, miernik w rękę i do dzieła.

Jest:e36 kupeta 2.5; e70 3.0 sd

Prawo jazdy & POLON.. BMW :D

Diagnostyka BMW od 1988r. do 2019r.. i rolowanie nadkoli // pisać PW

Opublikowano

może głupio zabrzmi.... ale jak to poprawnie zmierzyć? wiem, że zmieni się rezystancja...

 

Dodam tylko, że pompa pracuje, po wymianie bezpiecznika chodzi przez jakiś czas... Na zimnym nie ma problemu.

Opublikowano

Wczoraj przeprowadziłem wszystkie mozliwe testy przez IMPĘ -

http://zapodaj.net/images/5872cb9960453.jpg

To błędy - prawdopodobnie był już przepalony bezpiecznik

 

Po skasowaniu błędów w Pamięci SHADOW zostają:

http://zapodaj.net/images/891ba8329736f.jpg

Nie da się ich skasować.

 

może to coś pomoże...

Ps. jak zdiagnozować pompę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.