Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim e90 2.0d 163km seria 194km po wirusie. Otoz od pewnego czasu zaczely mi falowac obroty na biegu jalowym, ale tylko na rozgrzanym silniku. Oraz zauwazylem ze przy dojezdzie np. Do swiatel jest tak jakby 900obr/min a po chwili spada na 750obr/min falowanie raz jest mniejsze raz wieksze. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Mecha

nik po podlaczeniu do komputera steierdzil ze 2 wtryski sa padniete. Wtrysk pierwszy -1.3. Drugi 2.7 trzeci 1.4 czwarty -2.8

Opublikowano
dzisiaj odebrałem auto od mechanika bo miałem te same objawy. Pisałem również tutaj w innym wątku na ten temat. Ogólnie mam to samo, po osiągnieciu 85st na wolnych obrotach jest falowanie. LM 2666 działa krótkotrwale i problem powraca. Odłączenie przepływki nic nie daje. najprawdopodobniej będa to wtryski do wymiany/regeneracji. właśnie zaznajamiam się z kosztami i chyba to będzie jedyne sensowne rozwiązanie problemu.
Opublikowano

Panowie - ktoś podpowie coś więcej w temacie falowania po rozgrzaniu? Mam podobnie, raz jest falowanie, raz nie ma. Jeśli występuje to zawsze na ciepłym. Dodam dla ciekawości że kolega miał identycznie w 3.0d i winowajcą falowania nie były wtryski - sprawdzał u kogoś na stole, testy wyszły pomyślnie później coś mu zrobili (prawdopodobnie czyścili jakiś zawór) i problem falowania zniknął. Najgorsza sprawa jest taka że nie wiadomo co zrobili bo to tajemnica lekarska :)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Panowie - ktoś podpowie coś więcej w temacie falowania po rozgrzaniu? Mam podobnie, raz jest falowanie, raz nie ma. Jeśli występuje to zawsze na ciepłym. Dodam dla ciekawości że kolega miał identycznie w 3.0d i winowajcą falowania nie były wtryski - sprawdzał u kogoś na stole, testy wyszły pomyślnie później coś mu zrobili (prawdopodobnie czyścili jakiś zawór) i problem falowania zniknął. Najgorsza sprawa jest taka że nie wiadomo co zrobili bo to tajemnica lekarska :)

 

Pozdrawiam.

Też mi tajemnice. Problem stary i opisany WIELOKROTNIE na forum. Wyczysć zawór egr, przepustnicę, a jak,to nie pomoże, to kolektor dolotowy. Resztą, czyli przepływomierzem i wtryskami zajmiesz się, gdy to nie wystarczy. Czytaj forum też w dziale e46.

-------------------

Artur

Opublikowano
Miałem to samo. Na zimnym silniku nic, po rozgrzaniu na biegu jałowym nierówna praca silnika i falownanie. Sprawdziłem wtryski przelewowo, 2 i 4 leje. Komputer potwierdził, że coś jest nie tak z 2 i 4. Tydzień temu oby dwa zostały wymienione i falowanie ustąpiło. Chodzi jak ta lala.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miałeś jakieś problemy z odpalaniem, mocą, dymieniem, dpf'em albo czymkolwiek innym? Czy tylko miałeś problem z falowaniem po rozgrzaniu? Jakie miałeś korekty na wtryskach?

Dziękuję za info i pozdrawiam.

 

Odpalał zawsze tylko, że nim mocno trzęsło jak było bardzo zimno, brak dymienia, brak problemów z dpf. Moc...hmm mam wrażenie, że auto po wymianie zrobiło się troszkę dynamiczniejsze i elastyczniejsze. Troszkę ciszej chodzi, tak bardziej miękko. Korekt niestety nie pamiętam. Na czwartym cylindrze coś ok. 3.5, a na drugim cylindrze ok. 2.5 bodajże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.