Skocz do zawartości

n47d20d problem


stinger123d

Rekomendowane odpowiedzi

No dźwięk wolnossącego v8 to poezja tym bardziej ze ogarnalem wydech tak ze dzięki magicznemu pstryczkowi da sie pominąć końcowy wydech ;)

Miałem kiedyś z3 coupé 2.8 tez bardzo miło wspominam w jeździe bardzo podobnie do jedynki tylko w jedynce strasznie mi brakowało szpery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat żeby nie zaśmiecać, bo nazwa tematu pasuje ;) auto którym jestem zainteresowany (123d 2007) wyrzuca następujące błędy:

 

glow plug activation cylinder nr1 nr2

crankshaft sensor signal

throttle actuator

charge air temperature sensor signal

power management closed circuit curent violation

air mass flow sensor

intake air temperature sensor

 

Silnik "niebity", przebieg pod 170 tyś sprawdzony. Auto od 3 miesięcy, może trochę dłużej, stoi niejeżdżone. Jakieś diagnozy na oko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnoza taka, aby skasować błędy i sprawdzić które pozostały.

Zapisz też najlepiej kody błędów aby łatwiej to odszukać.

Pierwszy błąd to prawdopodobnie sterownik świec żarowych, bład na 1 i 2 cylinder (lub same świece do wymiany).

(sugeruje odłączyć sterownik świec żarowych i sprawdzić jakie błędy pozostaną).

U mnie w N47 miałem kilka błędów; alternator, regulator napięcia, klema IBS, czujnik poziomu oleju, i wszystkie te błędy powodował uszkodzony czujnik poziomu oleju.

(sterownik świec również miałem uszkodzony - brak grzania na pierwszy cylinder).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Odebrałem auto dzis i znow sa jaja szarpie wali błędem. 3 bieg pełny but 3,500 rpm i szarpnięcie jakby odcięcie paliwa i czasem zgaśnie. Juz nie mam siły do tego trupa. Ma ktos jakiś pomysł ?

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis byłemu u kolegi na logach

Były 2 błędy P0401 oraz P14A6 pierwszy od egr drugi związany czujnikiem egt błędy skasowano 2 razy 4 od 1500 do konca 5 do konca 6 do konca i nic nie zaświeciło sie zobaczymy co bedzie dalej

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.