Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

od 2 tygodni jestem posiadaczką BMW 1. Mój problem dotyczy odpalania. Auto stoi pod blokiem. Mam problem, zeby odpalić za pierwszym razem (za drugim odpala zawsze). Przy pierwszej próbie wciskajac przycisk start, cos tylko cyknie, silnik nie rusza, zapalają się wszystkie kontrolki, po czym gasną. Świeci się tylko kontrolka check engine i pali się serwis. Wciskając ponownie przycisk start/stop auto się wyłącza. Przy drugiej próbie odpalenia, auto włącza się bez problemu i żadna kontrolka nie świeci. Co to może być?

Opublikowano

zrób filmik i puść linka do niego. Generalnie trzeba trzymać sprzęgło przy odpalaniu auta przyciskiem start/stop:) Ale na pewno to robisz:)

 

Serwis może się palić jako przypomnienie o przeglądzie itp. normalna sprawa, ale ze świeci się Check to już nie za dobrze. Ale jeżeli nie świeci się podczas jazdy to wszystko jest ok. Dla pewności podjechałbym do kogoś kto diagnozuje auta i podłączył pod komputer (tylko nie ASO salon BMW) i zobaczył czy nie ma jakiś błędów w pamięci ECU:)

 

Generalnie na twoim miejscu wymieniłbym rozrząd lub chociaż by napinacz rozrządu, bo w tych autach były fabrycznie wadliwe. Jeżeli nie znasz dobrze historii swojego auta to proponuje to zrobić w najbliższym czasie.

 

pozdrawiam i gratuluje dobrego gustu:)

Opublikowano

Oczywiście o sprzęgle pamiętam :) Podczas jazdy check mi sie nie pali. Zapala sie tylko przy zapłonie, a to podobno normalne. Co do problemu z odpalaniem to rzeczywiście najlepiej będzie podpiąć komputer. Czasem udaje sie odpalić za pierwszym razem, nie mam pojęcia o co chodzi.

 

Co do historii auta, posiadam niemiecką fakturę z BMW z 2009 r. Po sprawdzeniu części okazało się, że został wymieniony silnik oraz nowy napinacz o kodzie 11317567680, więc wadę fabryczną mam z głowy (mam nadzieję :))

Opublikowano

No to masz szczęście. Pewnie poprzedni właściciel na gwarancji wymienił rozrząd, a bmw w niektórych przypadkach wymieniało nawet cale silniki. Jezeli problem jest tylko przy odpalaniu to obstawiam świece zapłonowe albo cewki zapłonowe, które są nasadzane na świece zapłonowe. W najgorszym wypadku może być uwalony jakiś wtryskiwacz (fabrycznie są bardzo słabe i nie wytrzymują za długo) a to już jest droga zabawa. Proponowałbym ci spróbować na własną rękę kupić w markecie na dziale samochodowym dodatek do benzyny do czyszczenia wtrysków. Wlewa się cale opakowanie na pełny bak raz na parę mc. Moze pomoże z odpalaniem z rana.

 

mam na myśli coś takiego

 

http://www.stp.com.pl/produkt-21-30036_STP_Formula_do_czyszczenia_wtryskiwaczy_silnikow_benzynowych-16-13306912482427.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.