Skocz do zawartości

AniaBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1 E87 2005

Osiągnięcia AniaBMW

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Auto odebrane, 200 km przejechane. Nic nie stuka, nic nie puka. Silnik bardzo ładnie pracuje :) Koszt 300 zł
  2. Słuchajcie, jednak rozrząd poszedł do odsyłki. Uszkodzony jest tylko napinacz, który został wymieniony w Niemczech na nowy w 2009 roku. Podejrzwam, ze nowy własciciel nie przetłumaczył sobie faktury i wymienił napinacz jeszcze raz. Mechanik mówił, ze ktoś odwalił tam straszną maniane, ponieważ pozapychał kanały, łapał tam wszystko na silikon zamiast na podkładki. Co spowodowało uszkodzenie nowego napinacza. Jutro odbieram auto. Za całosć z robocizną zapłace 300-400zł.
  3. Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź! Już wszystko rozumiem:) Samochod jest już na warsztacie. Holowalam mimo wszystko. Mechanik powiedział że będzie to rozrzad (500zl). Jeszcze wszystko dokładnie sprawdzi i da znać. Miesiąc temu miał identyczny przypadek przy takim samym przebiegu jak mój. Edit: dzwonił mechanik, luźny łańcuch i rozsypany rozrząd. Dzisiaj zamawia części.
  4. Ma być luz? Wczoraj sprawdzałam łancuch kolegi i siedzi sztywno, co prawda to nie bmw a mercedes. Na forach czytałam, że tak nie powinno być. Tylko, że rozgrzany silnik już głośno pracuje, więc coś jest nie tak. Czytałam na forum przypadki, że jednak szkody były poważniejsze w tym uszkodzenie silnika. Czy to za sprawą wadliwego napinacza? Przy nowym silnik jest bezpieczny? Przepraszam, że tak pytam, ale nie znam się i chce zaczerpnąć, jak najwięcej informacji.
  5. Miałeś rację jest luz na łańcuchu... przesuwa się w prawo i w lewo. Co teraz? czy trzeba wymienić cały rozrząd, sam łańcuch czy to już może być problem z silnikiem? i jeszcze pytanie czy w takim przypadku moge jechać samochodem do warsztatu 40 km? Czy lepiej holować?
  6. W takim razie po pracy biorę się za sprawdzenie tego łańcucha. Dam znać co i jak. To prawda E87 ma to coś :)
  7. Sprawdzę ten łańcuch, chociaż wadliwy napinacz był wymieniany na nowy w 2009 roku. Myślisz, że mogło coś się znowu zepsuć? Zamieszczam listę części, która została wymieniona w 2009 roku przez BMW service: 11317567680 SPANNER 11211720310 KUGELLAGER 18307540798 DICHTUNG 11617528584 SATZ DICHTUNG 11517542128 ANSCHLUSS 11000430923 *AT-TRIEBWERK 18307540797 DICHTUNG 12147568427 *AT-ST.GERAT Na warsztat z moim autem podjechał mój znajomy, który korzysta z ich usług, nawet bym powiedziała, że to znajomi, no ale stwierdzili, że się nie podejma bo się nie znają. Jutro mechanik podłaczy mi autko pod komputer. zobaczymy co wyjdzie. No i w ogóle dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem i pomoc :)
  8. tutaj masz stronkę do dekodowania swojego VIN http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/online/ wpisz tam swój numer auta (będzie w dowodzie rej.), który zaczyna się od WBA... to stronka wypluje kilka przydatnych informacji odnośnie twojego auta. Możesz później zamieścić to tutaj, bo może okazać się pomocne w diagnozie auta:) Zatem zamieszczam :) Type code: UF11 Model: 116I (EUR) E-F-R series: E87 Series: 1 Type: SH Steering: LL Doors: 5 Engine: N45 Displacement: 1.60 Power: 85 (116 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A18 - QUARZBLAU METALLIC Upholstery code: AGA2 - DRUCKSTOFF SPORT Prod.date: 2005-02-01 Jutro auto trafi do znajomego mechanika. Mam nadzieję, że coś się wyjaśni.
  9. Jutro postaram się wrzucić filmik. Co do silnika, kod części to 11000430923, więc to chyba n45
  10. Gdyby to była jednak panewka. Jakie to mogą być koszty? Czy naprawa silnika jest opłacalna? Kurcze dziwi mnie to, w końcu w 2009 roku wymieniany był nowy silnik. Czy te silniki sa aż tak wadliwe?
  11. Ciężko mi właśnie opisać ten dźwięk czy to jest wycie, chrobotanie czy bardziej coś rzęzi. W każdym razie jest to głośniejszy dźwięk niż powinien. Przebieg to 116 tys. Może w weekend uda mi się nagrać filmik i wrzucić. W każdym razie lepiej autem nie jeździć? Kurcze jest to moj pierwszy samochód, ktory użytkuje dopiero od 5 miesięcy :( Boje się, że to coś poważnego...
  12. Witam. W styczniu 2016 kupiłam bmw 116i rok 2005. Posiadam niemiecką fakturę dokumentującą wymianę wadliwego silnika napinacza i modułu w 2009 r. Od 3 dni zauważyłam, że moje bmw dziwnie chodzi. Z reguły pokonuje krótkie dystanse. Najpierw zapaliła mi się kontrolka hamulca ręcznego. Klocki i tarcze z przodu były wymieniane w grudniu 2015. Tył jeszcze jest ok. Podejrzewam, że może być to czujnik ponieważ kontrolka zapaliła mi się również 2 miesiące temu po czym po 3 dniach sama zgasła. Ale bardziej martwi mnie co innego. Zauważyłam, że gdy silnik sie rozgrzeje to podczas dodawania gazu słychać głośniejszą pracę, wycie. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku. Pokonując krótkie odcinki nic się nie dzieje. Czytając forum stwierdziłam, że to może być cos z wentylatorem chłodzenia. Dzisiaj oddałam samochod na warsztat. Poinformowli mnie, ze wentylatory są okej, że to musi być coś w silniku, lecz oni naprawy się nie podejmą. Podjechałam do innego warsztatu, ktory podobno specjalizuje się w BMW, aby porozmawiac i dowiedzieć się co oni sądzą (samochodu nie sprawdzali). Po opisaniu sytuacji stwierdzili, że to może być panewka. Szczerze mówiąc wystraszyłam się. Nie znam tego warsztatu, nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy jest ok. Chciałabym oddać samochód w dobre ręce. Czy ktoś może polecić jakiś dobry warsztat w Stargardzie lub okolicach? ewentualnie Szczecin? i co może być przyczyną? Czy rzeczywiście panewka czy może to być coś innego?
  13. Witam, poszukuje dobrego mechanika w Stargardzie lub okolicach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.