Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś wymieniałem sobie olej i filtr oleju i zakupiłem sobie filtr firmy Mann, ale przy wyciągnięciu stary miał nieco inną budowę, założyłem mimo to nowy, dokręciłem raz, odkręciłem żeby sprawdzić czy się nie pogiął czy coś i wyglądał dobrze, nakrętka też się dobrze dokręcała.

Kupiony wygląda tak :

http://www.wipers.pl/files/filtr-oleju-bmw-e46-318d-320d-e59-520d-11422247018.jpg

 

a stary miał taką budowę, http://www.bmw-sklep.com.pl/product/image/476/DSC02643.JPG

 

To może stanowić jakiś problem?

 

Druga sprawa, wlałem jakieś 4.5 litra oleju, pochodził 5 min, 3 min postał zgaszony, patrzę ledwo na minimum, wlałem jeszcze 200ml, powtarzam proces i nagle podchodzi pod max. Jaki pomiar będzie najwiarygodniejszy, 4.7 litra to chyba nie za dużo na ten silnik M47 (320D, 2001 rok)

Opublikowano

Oba filtry jak najbardziej są w porządku, na pierwszy montaż szedł właśnie MANN.

Do M47 wchodzi 5 litrów oleju ja zawsze wlewam niemal całą bańkę i mam mniej więcej na bagnecie 3/4 skali.

4,7 litra będzie w sam raz od min. do max. jest teoretycznie różnica 1 litr.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.