Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chciałbym się dowiedzieć jaki interfejs diagnostyczny będzie współpracował z moim BMW, a dokładniej

BMW E81 118d , 143 KM, N47

Rok produkcji według bmw store 06.2007

Od paru dni mam problem z wypalaniem DPF, tzn. pali się na wyświetlaczu symbol filtra dpf, termostaty są ok bo temperaturę mam +\- 90 stopni.

Jak go przegonie na autostradzie to na parę dni mam spokój ale później znowu się zapala kontrolka.

Chciałbym wiec podłączyć go pod komputer i sprawdzić błędy i ewentualnie przeprowadzić wypalanie serwisowe, tylko mam problem z dobraniem odpowiedniego interfejsu.

Podsumowując który wybrać

1. http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5017581837

2. http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5079900353

 

W obu przypadkach wymienione jest E81 , nie ukrywam że jeżeli tańszy spełni moje oczekiwania to wolałbym w niego zainwestować.

 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja w tym drugim E81 nie widzę. Poza tym jest tam napisane ze obsługuje auta do 2006.

Tak czy inaczej, jak już jakiś kupisz i się połączysz to daj znać który.

Sam chętnie sobie sprawie. Też mam e81 z tym silnikiem.

Pozdrawiam.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Panowie, może lepiej było by kupic sobie jakiegos Forda czy Daewoo. Na porządne sprawdzenie auta u mechanika szkoda pieniążków, interface dobrze by było żeby był możliwie tani...

 

Patrzy człowiek i sie zastanawia w którą strone to idzie. Gospodarki krajowej nikt wspierać nie chce bo lepiej kupić kabelek od chińczyka niż dac zarobić mechaniorowi w swoim mieście, auta kupują na których porządne utrzymanie nie stać, niedługo pewnie będzie temat którego filtra nie muszę wymienić a z tych co musze który będzie najtańszy :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Panowie, może lepiej było by kupic sobie jakiegos Forda czy Daewoo. Na porządne sprawdzenie auta u mechanika szkoda pieniążków, interface dobrze by było żeby był możliwie tani...

 

Patrzy człowiek i sie zastanawia w którą strone to idzie. Gospodarki krajowej nikt wspierać nie chce bo lepiej kupić kabelek od chińczyka niż dac zarobić mechaniorowi w swoim mieście, auta kupują na których porządne utrzymanie nie stać, niedługo pewnie będzie temat którego filtra nie muszę wymienić a z tych co musze który będzie najtańszy :duh:

 

Może nie ma w miescie porządnego mechanika..... Serio

Podaj mi namiar na takiego np w Radomiu

Opublikowano

Dziqsek, nie o to chodzi by nie dać zarobić mechanikowi. Tylko właśnie często z nimi problem.

Ja niczego raczej sam nie robię, a interfejs by się przydał, chociażby by wiedzieć, co w trawie piszczy.

I "mechanika" na właściwy trop naprowadzić.

Opublikowano
Chyba źle się zrozumieliśmy, moje poszukiwania interfejsu wyglądały tak że na allegro zobaczyłem które są najczęściej kupowane, a o żadnym mechaniku nic nie mówiłem że szkoda kasy czy coś. Nie chce poprostu pakować kilku stów na interfejs do własnych użytków, potrzebuje taki którym sprawdzę błędy i uruchomie procedurę wypalania DPF.
Opublikowano

No najlepiej go do ASO wyslijcie, kup kabelek sciagni inpa i podstawowe rzezczy sprawdzisz a nie bedziesz placic za skasowanie jakiejs glupoty 100zl wiadomo mechanikom sie to nie podoba ale po to sa fora internetowe aby nie placic nie wiadomo jakich pieniedzy za jakies drobne sprawy.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Wiesz co ja kupilem pierwszy lepszy na allegro i tyle wszystko dziala, musialem go tylko troche polutowac aby zaczal dzialac z x3 poprostu napisz do sprzedawcy i tyle

Tu masz pierwszy lepszy kupilo 800osob wiec dziala napewno

Zobacz ofertę: Interfejs BMW K+D-CAN INPA DIS Full Serwis '96-'14

http://allegro.pl/showItem2.php?item=5017581837

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Sprawdziłem samochód INPA i mam takie błędy:

 

4A3E

480A

481A

4C2F

4C2E

4C29

 

Po skasowaniu błędów kontrolka DPF sie nie zapala na dłuższą chwile jak 10 minut ale po chwili się znów zapala

 

Auto szybko nabiera temperatury nie szarpie

 

Bardzo proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.