Skocz do zawartości

Jimmy100

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118D

Osiągnięcia Jimmy100

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/bmw-uczciwa-oferta-530d-sport-bezwypadku-zamiana-i6671086272.html
  2. Jak w temacie, proszę o opinie osoby które hak do jedynki podpinały. Na co zwrócić uwagę itp. Rozpiętość cenowa jest dość spora, warto inwestować w Thule czy spokojnie taki za 350 PLN da radę?
  3. Oglądałem ją w tamtym roku. Cały środek wymieniony - może pożar albo woda. Generalnie szybko to auto odpuściłem.
  4. Kumaty i Ukanio.. dajcie se po razie i już. Wracając do tematu: miałem podobny dylemat, wybrałem 118D ale E81. Zwyczajnie bardziej mi się podoba. Jeżdzę głównie po mieście, za rok czy dwa będę mógł powiedzieć czy to pomyłka. Tymczasem moje spostrzeżenia: Mam prawie 190 wzrostu i 100kg na wadze. Ciasnoty nie ma, jednakże jest to małe auto. Niewygodnie zakłada mi się pas. Bagażnik jak dla mnie ok, wcale mały nie jest. Co prawda małych dzieci nie mam, wożę najwyżej laptopa, saksofon albo zakupy ;) Jechałem w 4 dorosłe osoby kilkaset kilometrów, tragedii nie było. Spalanie u mnie 8 - 8,5 litra(praktycznie tylko miasto). Przyspieszenie jest OK, ale nie powala. Ogólnie jestem zadowolony. Pozdro.
  5. I jak ma się wg Was rozkodowany VIN do informacji na zdjęciu w "dowodzie" holenderskim,belgijskim?
  6. WItam, ktoś mnie oświeci? Myślałem że E81 - 3 drzwi są od 2007, a tu w ogłoszeniu podany 2006 i, o dziwo, na holenderskim "dowodzie" - nie wiem co to, też 2006. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5933256870&reco_id=e656f224-c912-11e5-ab33-02eb15ce87d7&ars_rule_id=802&ars_socket_id=30&ars_source=ars VIN VB90377
  7. Czyli można powiedzieć, że fotele są Plug&Play z moimi najzwyklejszymi nie patrząc na pompowanie i regulacje lędźwi? Wystarczy do tych 2 funkcji podpiąć zasilanie? Trzeba jakieś moduły wymieniać itp? A tego to Ci już nie powiem. Mam oryginalnie tak.
  8. Regulacja przód/tył jest ręczna, a ten "joystick" to regulacja podparcia lędźwiowego.
  9. Dziqsek, nie o to chodzi by nie dać zarobić mechanikowi. Tylko właśnie często z nimi problem. Ja niczego raczej sam nie robię, a interfejs by się przydał, chociażby by wiedzieć, co w trawie piszczy. I "mechanika" na właściwy trop naprowadzić.
  10. Ja w tym drugim E81 nie widzę. Poza tym jest tam napisane ze obsługuje auta do 2006. Tak czy inaczej, jak już jakiś kupisz i się połączysz to daj znać który. Sam chętnie sobie sprawie. Też mam e81 z tym silnikiem. Pozdrawiam.
  11. Dzięki za sugestie - zajmę się tematem chyba dopiero od przyszłego tygodnia. Po długim lenistwie trzeba będzie popracować trochę ;)
  12. No to pewnie czeka mnie wymiana maty bądź emulatorek. Jutro podjadę jeszcze raz na komp i zobaczymy.
  13. Auto dzwona nie miało. Mata chyba ok, jak pasażer siedzi i pasa nie zapnie to sygnalizuje. No cóż, w każdym razie dzięki za onfo. Zmieniłeś matę czy emulator dałeś?
  14. Jak w temacie - rano przy odpaleniu na ekranie wywaliło ten błąd, kontrolka airbag i pasów pali się na czerwono. Podpiąłem u mechanika pod komp - program delphi - pokazał błąd napinacza pasa pasażera. Na szybko sprawdziłem wtyczki jako że zimno strasznie - na pierwszy rzut oka OK. Błąd nie daje się wykasować. Jakieś sugestie? Miał ktoś coś podobnego? Szukać nowego napinacza? BMW 118D z 2008. Będę wdzięczny za jakieś tropy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.