Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzis wymienilem termostat EGR bo mi wskazowka nie dochodzila do pionu w czasie dlugiej jazdy.

Termostat glowny byl wymieniany 2 miechy temu.

Po wymianie testowalem auto i na postoju tem. dochodzi nawet do 93s ale przy jezdzie spada do 73..

Mechanicy ktorzy robili termostat glowny mowia ze z nim jest wszystko ok nie wiem jak to sprawdzili ale jak narazie reklamacji nie chca przyjac.

Czy moze byc to wina pompy wody ? albo innego ustrojstwa? moze jakis czujnik ?

HLP koledzy i kolezanki

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na lipny termostat główny, jakiej firmy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Taka ciekawostka, wymieniałem u siebie termostat bo podczas jazdy temperatura spadała nawet do 69 stopni przy przyśpieszeniu, podczas utrzymywania stałej prędkości utrzymywała się w granicach 93-96 w termostacie Wahler. W nowym termostacie również Wahler to samo objawy występują gdy temperatura otoczenia jest wyższa niż 0 stopni. Gdy temperatura spada poniżej zera choćbym nie wiem jak go piłował temperatura nie spadnie poniżej 91 stopni a zazwyczaj utrzymuje się 93-95. W tym, że takie objawy występują w benzynie 2.0 m52tu. Podejrzewam, że może jakiś czujnik wariuje gdy są temperatury na plusie i dlatego otwiera dłużej lub mocniej termostat może u Ciebie jest to samo ?
Opublikowano
Taka ciekawostka, wymieniałem u siebie termostat bo podczas jazdy temperatura spadała nawet do 69 stopni przy przyśpieszeniu, podczas utrzymywania stałej prędkości utrzymywała się w granicach 93-96 w termostacie Wahler. W nowym termostacie również Wahler to samo objawy występują gdy temperatura otoczenia jest wyższa niż 0 stopni. Gdy temperatura spada poniżej zera choćbym nie wiem jak go piłował temperatura nie spadnie poniżej 91 stopni a zazwyczaj utrzymuje się 93-95. W tym, że takie objawy występują w benzynie 2.0 m52tu. Podejrzewam, że może jakiś czujnik wariuje gdy są temperatury na plusie i dlatego otwiera dłużej lub mocniej termostat może u Ciebie jest to samo ?

 

nie wiem moze to byc jakis czujnik az tak bardzo sie nie znam moze ktos inny pomoze ?

za pare dni jade do innego mechanika jak mi powie ze to termostat glowny to bede rekalmowal u tego pierwszego najgorsze ze tak naprawde to bez wyciagania to nie mozna go sprawdzic czy jest wadliwy. Chyba ze sa takie metody? :x

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

dzis jadac do pracy zauważyłem ze temperatura dochodzi nawet do 99 stopni !

ale tez podczas testu 7.0 pokazywało mi 77 stopni a wskazówka byla lekko odchylona w prawa strone

wiec moze rzeczywiscie czujnik jakis padl

wczesniej >>>>kptmendoza<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.