Skocz do zawartości

Fotele poliftowe zamiast przed liftowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem stosunkowo świeży w kwestii BMW. Jak wygląda podmiana foteli przed na fotele polifcie. Jestem zainteresowany tym pakietem: http://allegro.pl/czarna-skora-kubelki-fotele-bmw-e36-coupe-m-pakiet-i5893978698.html i czy jeśli posiadam fotele przed liftowe obecnie czy aby zamontować te w/w muszę coś zmieniać ? Czy odkręcam i wkręcam bez problemów. Proszę opisać sprawę co się z tym gryzie. Obecnie nie posiadam podgrzewanych jak i tutaj ich nie ma, ale chcę je dogrzać w firmie MMAudio, to prawdopodobnie już ich działeczka potem, więc pytanie czy wystarczy odkręcić i wkręcić nowe czy mogę się spodziewać problemów z mocowaniem stelaża do podłogi, czy z napinaczem pasów nie będzie jaj ? Obecnie nie wiem, czy mam je w jednej części z fotelami (przyznam się bez bicia :roll: ). Jesśli nie będzie (oby) problemów, to jakich utrudnień mogę się spodziewać w przyszłości. A może pare zdań na temat w/w pakietu ? Opłaca się ? Wyszukuję od 2 miesięcy i fajnie gdyby obiło się bez tapicera, która się ładnie na start mi wycenił. Dodam, że mam boczki od zakupu w opłakanym stanie - 0 mocowań, odkleja się wszystko, materiał jak szmata.. I chcę to autko wyprowadzić na prostą :)

 

Pozdrawiam,

Mariusz K.

Opublikowano

w e36 nie ma podziału na fotele przed liftem i po liftem. Są po prostu zwykłe fotele i fotele sportowe (nawet nie pół kubełki) po prostu sportowe się nazywają :D Odkręcasz 4 sruby z podłogi oraz chyba pas na dole i to wszystko. Odpinasz również wtyczki bo pod fotelem pasażera jeśli masz poduszki.

 

Maty sobie sam załóż, jest to bardzo proste, możesz kupić oryginalne używane guziki 2 stopniowe, maty uniwersalne komplet na 2 fotele to poniżej 200zł już gotowe z przekaźnikami etc, do tego kupujesz klej tapicerski w spreju, troche kabla, troche ciepłego garażu, troche grzebania i masz grzane fotele. Podepniesz się gdzieś po zapłonie albo nawet pod zapalniczkę i juz.

szukam
Opublikowano
Jestes tego pewien ? Czytalem wiele tematow i podobno jest przedzial w lifcie na fotele, nawet w tematsch konkretnie podpietych pod moj na konkurencyjnych forach. Podobno roznica w stelazu na skore czy cos - nie rozumiem. I po lifcie mialy ta siatki i tyl fotela jest na fotelu, a nie wklesly jakby. Cos takiego. A co do podgrzania to klej tapicerski wystarczy na skore ? Nie chcialbym ich zniszczyc, to dla mnie troche duzo 2tys, jest to skora.
Opublikowano (edytowane)

maty grzejne kleisz do gąbki, zdejmujesz skóre z siedzenia i oparcia, wklejasz mate na gąbkę i potem zakładasz skóre na nowo. Robiłem już to w hondzie i śmiga dobrze.

 

fotele pasują każde na każde, obojętnie czy mają siatki czy nie mają. Masz zwykłe stołki, sportowe stołki (sportsitze) czy najbardziej sportowe z m3 tzw vadery i wszystko pasuje zamiennie.

 

tak to ma wyglądać

http://i.imgur.com/aMLrfpj.jpg

 

to różowe na gąbce to włąsnie klej tapicerski.

 

2 fotele zajęły mi ze 4h gdzie po raz pierwszy rozbierałem fotele w nieznanym mi aucie wiec szło długo. Najdłużej pierwszy fotel, potem już szybko idzie z drugim jak poznasz schemat działania. Zapytaj ile ci tapicer za to weźmie gdzie jemu pójdzie to szybciej skoro robi to zawodowo i decyduj czy chcesz tyle wydać za 2/3h roboty :)

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Opublikowano
Oczywiście że są przed i poliftowe. Różnią się całym metalowym stelażem w środku. Na zewnątrz różnice widać w oparciach- polifty maja oparcie nakładane na naciągniety materiał/skórę na stelaż + 2 śruby torx od dołu; przedlifty maja materiał wciskany razem ze spinkami z boku w oparcie. W poliftach sa tez siatki ale nie wszystkich. Zarówno w przedliftach jak i poliftach sa zwykle siedzenia i sportsitze. Vadery to inna bajka. Jeżeli chodzi o samo zamontowanie to szyny są identyczne- włożysz bez problemu lift w przedlift i odwrotnie. Fotele poliftowe łatwiej moim zdaniem rozebrać. Do swoich poliftow dokładałem pompowanie lędźwi i oryginalne maty grzewcze. Na twoim miejscu poszedłbym w tym kierunku, dokupić maty z wiązką i sobie dołożyć. W oryginalnych matach nic nie kleisz, sa zblokowane przez metalowe uszka którymi mocuje się tapicerkę do gąbki. Masz wtedy oryginalne przyciski w konsoli, grzanie dwustopniowe. Natomiast jest to 2x droższe urwać ori komplet niż rzeźbić z jakichś nieoryginalnych. Wiązke z matami ustrzelisz na alledrogo, syndykacie lub 3er.
Opublikowano

no czyli nawet jak się różnią to są zamienne i pasują wiec bez różnicy czy przedlift czy polift jeśli chodzi o włożenie do auta.

 

Ja polecam jednak maty uniwersalne, kupisz za grosze (taniej można jeszcze kupić bezpośrednio z chin), są nowe a nie 20 kilku letnie, lepiej kupić same guziki oryginalne i pod nie podpiąc uniwersalne maty. Pod tyłkiem różnicy nie wyczujesz a w portfelu zostanie ci sporo kasy :)

szukam
Opublikowano
Dzieki chlopaki za informacje ! Z jednej strony korci to sprawdzic (samodzielne dogrzewanie, MMAudio za 2 stopniową regulację z pełną instalacją itd. chciało 900zł, za 3 stopniową - 1100zł). Troszkę dalej się boję, że podrę tą skórę, naciągne czy coś spie*dole po prostu, ale nie powiem Wasze komentarze są troszkę podbudowujące - może ktoś opisałby dla zielonego jak zdjąc w poliftowych (w takim wypadku kupuje je) skórę by nic nie uszkodzić ? Wiem, dziwnie to brzmi :c
Opublikowano

Jak poszukasz to na pewno znajdziesz instrukcje ze zdjeciami albo film nawet. Jak nie po polsku to po angielsku. Google użyj.

 

Maty na 2 fotele to 200zl, guziki chocby 100. I pol dnia wolnego plus piwo i do przodu jestes sporo.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.