Skocz do zawartości

BMW 523i silnik szarpie i utrata mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem posiadaczem bmw 523i 170 KM , kilka miesiecy temu napotkal mnie problem mianowicie na cieplym silniku przy ruszaniu spokojnym gdy wskazowka jest miedzy 1000 a 1500 i nie tylko bo gdy redukuje biegi obojetnie na ktorym przy tych obrotach wpada w jakies dziwne wibrbracje samochodem trzesie i nie ma mocy czasami wystarczy zredukowac na wyzszy bieg aby zlapal obroty powyzej 2 tys i wszystko wraca do normy a gdy rozepdzam go dalej na tym biegu bez redukcji :roll: wibracje nie ustaja nawet przy wyzszych obrotach wtedy musze zgasic silnik i zapalic jeszcze raz ,na komputerze wykazalo czujnik walka rozrzadu i wypadanie zaplonu 4 5 6 cylindrze wymienilem swiece sprawdzilem wszytkie cewki maja 1.2 do 1.4 oma czyli wychodzi na to ze sa sprawne 1 dzien byl spokoj po czym znow powrocilo wiec wymienilem czujnik walka rozrzadu ten wylotowy przy chlodnicy jest troche lepiej ale nie do konca wpada dalej w te drgania i traci moc ale teraz gdy osiagnie okolo 2 i wiecej tys obrotow sam z tego wychodzi bez potrzeby redukcji i ma moc. dodam ze jesli odpale rano auto i za nim auto sie nagrzeje dziala wszystko perfekcyjnie tylko na cieplym silniku sie tak dzieje nie mam pojecia juz co to moze byc nie mam zbyt dobrych mechanikow w okolicy prosze pomocy!
Opublikowano

Hej. Jakiej firmy czujnik założyłeś ? Bo wiesz że tylko nowy czujnik Simensa zdaje egzamin ,pozostałe to popierdółki ,miałem takie auto i podobne objawy. Po wymianie czujnika na ori Simensa ,jak ręką odjął . Pozdrawiam i życzę żeby to była kwestia tylko tego czujnika.

 

aaaaaaaa i sprawdź przepływkę ,najlepiej podmień na inną

Opublikowano
Hej. Jakiej firmy czujnik założyłeś ? Bo wiesz że tylko nowy czujnik Simensa zdaje egzamin ,pozostałe to popierdółki ,miałem takie auto i podobne objawy. Po wymianie czujnika na ori Simensa ,jak ręką odjął . Pozdrawiam i życzę żeby to była kwestia tylko tego czujnika.

 

czujnik wymienilem na firme febi odczuwam tylko taka roznice ze auto gdy wpadnie w drgania samo wyjdzie z nich i odzyska moc po przekroczeniu 2 tys bez koniecznosci gaszenia silnika i ponownego uruchomienia jedyny blad jaki mi wyskakuje za kazdym razem to wypadanie zaplonow 4 5 6

Opublikowano
Nie jestem ekspertem ,ale wydaje mi się że wypadanie zapłonów spowodowane jest walniętym czujnikiem ,febi to szajs - niestety.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Poczytaj troszkę i będzieaz wiedział,że Febi to są dobre ale nie przy tej marce.Więc albo siemens albo zakup VW w tedeiku.Tam dają radę.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.