Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pewien problem,otóż tak jak w temacie występuje basowe buczenie tak jak bym miał sportowy tłumik.Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku i nie zawsze,tylko np przez 20 km potem spokój przez 100 km i znowu buczy i tak w kółko.Owe buczenie występuje tylko przy delikatnym dodawaniu gazu(lub jednostajnej prędkości tylko w przedziale 2000-2300 obrotów/min.Najbardziej jest to denerwujące przy jednostajnej jeżdzie w granicach tych obrotów.Dzwięk postaram się nagrać ale jest to identyczny dzwięk jak w autach ze sportowym wydechem,po prostu takie jednostajne basowe buczenie.Auto to e92 3.0d m57.Zgóry dzięki za wszelką pomoc.
Opublikowano

Może dpf Ci się wypala ? :wink:

Najlepiej jak byś nagrał film. Jeśli jest to możliwe w ogóle...

Opublikowano

Fakt to może być dpf ale jak dodajesz gazu to przyspiesza ci wtedy czy nie, czy czujesz że jest słabiej wyczuwalne, że gorzej jedzie? jak nie to jakie masz spalanie w tej sytuacji u mnie w 320d jest około 7- 9 litrów i dopiero potem czuć przyspieszenie.

U mnie się to dzieje jak uprawiam eco-driving przez dłuższą chwilę, dodam że mam automat i zdemontowane klapki kolektora.

Przy normalnej jeździe do 2.5 tyś obrotów nie ma tego efektu.

W moim przypadku obstawiam na EGR, sie poprostu przycina i działa z opóźnieniem, gdy to występuje to w inpie robię włącz/wyłącz EGRa czyli zamykam go i otwieram pare razy jest pozytywny efekt, będę go czyścił niedługo to dam znać jak wyglądał i czy wraca zamuła.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Dziwne, ze to się dzieje tylko w tym przedziale obrotów i tylko czasami to znaczy co ileś kilometrów.Ostatnio robiłem trasę 400km i 20km wyło 60 nie i tak na przemian.A jaki jest w ogóle dźwięk wypalonego dpf-u?Moc cały czas taka sama nie ma spadków,spalanie w normie ,na trasie zużyła mi 5,8 l czyli tyle ile w mojej poprzedniej e90 320d
Opublikowano
Poszukaj tematów na forum o tym buczeniu, było kilka. Przyczyną okazywał się wąż paliwa idący pod siedzeniem kierowcy, który wpadal w wibracje przy takich obrotach i uderzał w jakiś element podwozia. Poszukaj szczegółów na forum, były nawet zdjęcia tego miejsca.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.