Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam,

 

pojawił mi się wyciek ropy na przodzie powrotnym z pompy w silniku m57n 3.0d

 

na zdjęciu przewód nr 1

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/Europe/530d-M57N/jun2003/browse/fuel_preparation_system/fuel_lines/

 

akurat ta szybkobiegaczka lata luźno i z niej cieknie ropa, zdejmowałem ja czyściłem ale dalej nie trzyma i cieknie,

 

Macie jakiś pomysł jak to naprawić ?

Może zdjąć szybkozłączke nałożyć przewód paliwowy na króciec metalowy i zacisnąć opaska metalowa ?

Ewentualnie kupić drugi taki przewód (350 zl) i podmienić ale druga cześć przewodu jest montowana na opaskę samozaciskowa metalowa i schowana pod przewodem cieczy chłodzącej

Opublikowano
Miałem to samo , kupiłem nowy przewód w serwisie i z kumplem wymieniłem, operacja trwała może 20min :D podspodem jest dużo miejsca nawet kombinerki wejdą żeby ścisnać tą opaske.
Opublikowano
uszkodzona w przewodzie była szybkozłączka, przewód został wymieniony i od tej pory sucho, trochę gimnastyki było przy trójniku przy pompie ale dało rade przed mrozami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.