Skocz do zawartości

Mayer1234

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60

Osiągnięcia Mayer1234

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jestem po wymianie(zespół manetek -używka z allegro),tak jak napisał alb3rt nic nie trzeba kodowac, wystarczy kalibracja czujnika kąta skretu.dzięki za pomoc pozdrawiam.
  2. Podpowiedzial by ktos ? Jestem zagranica i nie mam kogo sie na miejscu podpytac;/
  3. Mam problem od 2 dni nie działa mi klakson, sterowanie przycisków na kierownicy(radio.,telefon itd.) oraz pali się błąd poduszki. Czy to padła taśma kierownicy? Jak to Taśma to co muszę kupić z tego linka https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_1722-przel-bieg-na-kol-kiersterownik/vB143734 Część nr 1 czy nr 2? I czy po wymianie trzeba kodowac? Proszę o pomoc
  4. Dokladnie to , ja dolewałem max. 2setki płynu na kilka miesięcy.
  5. Miałem ostatnio to samo, u mnie poszedł rozrusznik, postukaj czymś po rozruszniku, może zakręci
  6. Ja tak miałem jak rozszczelniona była nagrzewnica.Nie ucieka ci minimalnie płyn chłodniczy? Oczywiście po wymianie nagrzewnicy na nową grzeje jak szalone;))
  7. Bardzo dziękuje wszystkim z pomoc :) Okazało się ,że padnięty jest rozrusznik
  8. A gdzie znajduje sie ten wlacznik elektromagnetyczny? Jest jakis sposob na sprawdzenie go?
  9. Walki ciąg dalszy. Wymieniłem alumulator na nowy o takich samych parametrach. Wymienilem również niebieski przekaźnik pod filtrami. Sprawdziłem bezpieczniki. Odlaczylem kable od klemy minusowej i niestety ciągle to samo. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być?
  10. ładowałem aku przez 24h i nic dalej nie pali..cyka tylko w stacyjce.. mierzyłem miernikiem prądu i akumulator ma 12.29v jakie jest prawidłowe napięcie??. Mój akumulator to 90a 900ah agm ma 6lat.
  11. Panowie Jak najbezpieczniej naładować akumulator ? Przez plus pod maską czy podłączyć bezpośrednio do akumulatora?
  12. Proszę o pomoc. Moje auto stoi na parkingu w Niemczech. Rano przed pracą słabo zakrecił, przejechałem ok 10 km do pracy. Po pracy auta już nie mogłem odpalic. Wszystkie kontrolki normalnie świecą, radio działa ale rozrusznik w ogóle nie reaguje, tylko pojawia się cykanie z okolic stacyjki. Próbowałem odpalić na kable ale niestety dalej to samo. Miał ktoś podobny przypadek?
  13. E60 październik 2003r, podgrzewane fotele, klima 2-strefowa, bez webasto i żaluzje mam; )
  14. Miałem to samo , kupiłem nowy przewód w serwisie i z kumplem wymieniłem, operacja trwała może 20min :D podspodem jest dużo miejsca nawet kombinerki wejdą żeby ścisnać tą opaske.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.