Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno kupiłem 530d z 2002r i same problemy ciepła nie pali czujnik wału i wałka wymieniany kilkukrotnie bez efektu nie ma żadnych błędów.

Dodam ze zimna pali na dotyk!!!! Ktos cos?

Opublikowano

Zrób test przelewowy, u mnie to były lejące wtryski.

Niezbyt wierzę, że nie ma żadnych błędów, jakiś powód musi być.

Opublikowano

A ja wierzę że nie ma żadnych błędów, sam tak miałem.

 

Spróbuj podmienić czujnik ciśnienia paliwa na listwie common rail u mnie to było to, jeśli nie to zostaje jeszcze do sprawdzenia pompa podprogowa ( można podejrzeć parametry w inpie ) jeśli poniżej 20 litrów w baku dolać fuel-a w przeciwnym wypadku do sprawdzenia pompa w baku, jeśli dalej nie będzie chodził to jest jeszcze czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, jeśli to nie pomoże to zostaje już tylko pompa wysokiego ciśnienia ( zakładając że cały dolot jest szczelny i drożny ).

 

A tak w ogóle to kręci szybko wolno ? łapie niskie obroty czy kręci kręci i nic ? może elektryka go blokuje.

Opublikowano
kreci normalnie tzn tak samo jak przed problemem. Od czasu do czasu po kilkukrotnym kręceniu jakby prubuje zapalić ale puzniej znowu cisza
Opublikowano
dzięki za zainteresowanie na pewno posłucham waszych rad i posprawdzam co się da przynajmniej wiem gdzie mniej więcej szukac. Dam znac po swietach co i jak.
Opublikowano
Sprawdź pompkę paliwa. Jedna pompka wspomagająca jest w zbiorniku, druga na wysokości drzwi przednich kierowcy (tzw. progowa). Czasami jak jedna z nich szwankuje to nie odpali. Kilka razy przerabiałem temat. Może to, że ciepły to tylko zbieg okoliczności z tym, że pompa progowa pod wpływem ciepłego paliwa ociepla się i coś wtedy w niej nie łączy. Tak czy inaczej nawet jak jedna z nich padnie to nie odpali, albo będzie miał bardzo ciężko zapalic- czy ciepły, czy zimny. 3 przypadki takie miałem, ale to nie reguła. Sprawdź dla pewności. Inna opcja to jak już pisali- przelewy (właśnie na ciepło jest problem, ale wtedy powinno pokazac błąd ciśnienia na listwie). Przy pompkach ciśnienie na kompie po przekręceniu kluczyka powinno byc około 5-7bar, jeśli chociaż jedna nie działa to będzie około 1-3 i pompa przy silniku "common raila" nie da rady wytworzyc minimalnego ciśnienia do odpalenia auta bez tych wspomaganych 5-7 bar.
Opublikowano
pali pali ponoć pali nie było styku na pinach nie wiem gdzie i jak dam jutro zanac jak odbiore auto ps. mechanik doszedł do tego ponieważ podczas rozruchu na kompie nie widział obrotów silnika!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.