Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! :)

Mam problem z moim BMW E36 2.5td rocznik 1998. Mianowicie od jakiegoś czasu po zgaszeniu samochodu słychać charakterystyczny pisk przez moment...

Gdy wczoraj ją odpaliłem pasek zaczął piszczeć gdy spojrzałem pod maskę okazało się, że jest luźny. (wręcz mogę go zdjąć)

Stąd moje pytanie czy to wina napinacza paska czy jest możliwość, że to wina czegoś innego? Dopiero zaczynam przygodę z motoryzacją więc każda rada, nawet najbardziej banalna się przyda.

Jeżeli to napinacz to co zrobić? Wymienić cały układ napinający czy tylko poszczególne części np. rolkę napinającą...

I ostatnie już pytanie czy jest możliwość ręcznego napięcia czy to raczej odpada?

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli napisałem jakieś bzdury ale tak jak mówiłem dopiero zaczynam przygodę i jeszcze niewiele wiem

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tam taki siłownik napinający. Jeżeli pasek piszczał to warto założyć nowy. Nie ma możliwości ręcznej regulacji.
ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.