Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zaczynam troche ruszać temat zmiany układu hamulcowego u mnie w E90. Po chwili zastanowienia niestety ale tarcza razem z zaciskiem od GT nie będą pasować totalnie, w żaden sposób. Dla tego wpadłęm na plan aby zaadaptować zaciski na przód i tył od 35i albo M3. Pytanie które lepsze by były?

 

Wiecie może czy taki swap jest wszystko pnp ze strony zacisku? nie trzeba żadnego jarzma robić? Co do 35i to wiem, że nie trzeba chyba, ale nie wiem jak sprawa wygląda przy zaciskach M3

Opublikowano
Z tego co wiem to zaciski ktore beda pasowac pochodza ze 135i, jezeli chodzi Ci o zestaw BBK. Masz tez mozliwosc montazu zestawu big brake z modelu f30. Slyszalem, ze adaptacja ukladu hamulcowego z e92 e90 m3 do zwyklej e90 to nie taka prosta sprawa i gra nie warta swieczki.
Opublikowano

M3 tez juz odrzuciłem ze względu na koszty utrzymania samego zestawu.

 

Także zostaje mi albo wsadzenie 35i albo właśnie tych niebieskich 4 tłoczkowych, z tym ze przy tych nie irskich tył za bardzo nie pasuje pnp z tego co wiem wiec ewentualnie przód dac niebieskie a tył od 35i.

 

Na Allegro natknąłem sie na ciekawa aukcje która całkiem mi pasuje http://allegro.pl/tarcze-zaciski-bmw-z4-e89-3-5-is-swap-e90-e91-e92-i5859242559.html

 

Zaciski przód e89 sa takie same jak w zwykłym 35i natomiast cała reszta ma zupełnie inne numery i tarcze występują jako (odelżane?) i pasują tylko do e89, cena fajna stan bardzo fajny, problem w tym ze jestem na 100% pewien ze zacisk przód podpasuje a zacisk tył na 100% nie ze względu na elektroniczny ręczny. Kwestia tarcz czy beda działać.

 

Jakbym wyrwał gdzieś sam niebieski przód tarcze i klocki za 2.5tys to chyba bym brał od razu ale widze ze zaczynaja sie od 2.5k ale za sam zacisk

Opublikowano

Przyglądam się zaciskom tym niebieskim. Czy te od M3 F80 i te z pakietu sportowych hamulców M to jest to samo? Po numerach części wyglada jakby było to samo. Tarcza ma te sama średnice?

 

Pytam sie ponieważ nie wiem jak odróżnić te niebieskie M3 od tych niebieskich sportowych.

Opublikowano
Niestety nie to samo,tarcza od F80 ma średnice 380 a sportowych m ma 340 ,są jeszcze performance i tam tarcza jest 370
Opublikowano
Zacisk różni się tylko ostatnimi cyframi : F80 34 11 6 799 469 , sportowe M 34 11 6 799 465 . Ale w jaki sposób jest inny to już nie wiem bo szukałem ale nic nie znalazłem... Sam myslałem nad zmiana zacisków i tarcz z F80 do F30 ale to jest większa rzeźba , z przodu dochodzi wymiana łożysk bo jest inaczej mocowana tarcza a tył to już kompletnie inne zawieszenie i mocowanie łożyska itd.
Opublikowano

Ja wstawiłem do 320d zaciski i tarcze od 335d.

Tarcze zimmerman nawiercane 350mm oraz klocki textara.

Ponownie nie kupił bym zimmermanów ze względu że są odgłosy podczas hamowania.

Niestety koszt tarcz i klocków jest prawie dwukrotnie droższy niż seria.

Do zestawu trzeba zakupić nowe blachy osłonowe.

Przewody hamulcowe zostały stare, choć można by zmienić na troszkę dłuższe.

Efektu nie odczuwam, bo ostatnio nie jeżdżę po autostadach.

Czy drugi raz bym zmieniał, biorąc pod uwagę moją cywilną jazdę - nie, no i felga to minimum 17.

Mod nie był drogi bo wyszedł ok 1500zł - zaciski kupiłem po 50zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.