Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z Activ stering i DSC po wymianie maglownicy . Maglownica wymieniona pojechałem na zbieżność i myślałem ze wszystko będzie git . Po przejechaniu kawałek wywala Activsteering , dsc oraz przebite opony . Wybrałem sie do znajomego na kalibracje Disem i nic nie pomogło a nawet stało się gorzej bo kierownice przestawiło o 20stopni i wszystko przestało działać . Po powrocie do domu zrobiłem reset DSC87 przez tool32 i kiera na postoju jest prosto ale podczas jazdy jest trochę krzywo o jakieś 10-15stopni :/ po tym zabiegu z tool32 podczas jazdy Activ steering działa ale za zapala mi się trakcja i przyhamowuje samochód oraz podczas hamowanie dziwnie zachowuje się pedał hamulca tak jakby załącza się ABS . Zrobiłem zrzut z inpy , czujnik skrętu przy kierze pokazuje prawidłowo jak kierownica jest na wprost oraz jak robimy maxymalny skret w prawo oraz w lewo . Nie wiem dlaczego pozycja po prawej jest -1440.02 ? ma ktoś jakieś pomysły ?

 

http://members.chello.pl/noname/inpa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.