Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z bmw e46 m54b25 lpg usa. Przerywa przy obrotach około 2tyś-4tyś. Zrobione: vanos, cewki, świece, przepływomierz, przepustnica, odma, dolot szczelny. Dałem samochód do elektryka i powiedział, że sondy dziwnie pracują i to może być winowajca. Po odpięciu dwóch przed katalizatorem samochód jeździ jak nowy. Trochę faluje na jałowym, ale w ogóle nie przerywa podczas jazdy.

Dziś wymieniłem sondę pierwszą przed katalizatorem i nadal to samo (tą obstawiał elektryk). Wrzucam filmiki z INPA jak się zachowują przy dodawaniu gazu.

 

Przed wymianą sondy:

 

 

Po wymianie sondy:

 

 

Po może ktoś co może być nie tak?

Opublikowano

Najgorsze jest to, że samochód jest z USA i ma inne sondy niż zwykłe m54 i w Polsce nigdzie nie są dostępne. Jedną udało mi się kupić i to zamiennik..

Mówią mi, żeby zmienić elektrykę z europejczyka i taniej wyjdzie, a na przyszłość zmniejszy to koszty.

Jak myślicie? Co lepiej zrobić? Sonda do mojego modelu w ASO 1060pln (na dodatek nie wiadomo, czy to jest winowajca.. ) :mad2:

Opublikowano

Rozumiem.

 

Ja mam 2 sprawne sondy myślałem, że był przyczyną checku i wymieniłem. Stare są na sprzedaż boscha. Przycznyna checku to lipny gaz ale to już dawno naprawiłem

Opublikowano

check przyczyna uboga mieszanka, brak jako tako oznak zewnętrznych.

Faktyczna przyczyna, źle wykonana instalacja brak odpowiedniej dawki gazu.

Wymiana sond nic nie dała, dopiero silesia cars ogarnęła sprawę, no ale z drugiej strony mam nowe sondy teraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.