Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

po pierwszych w tym roku przymrozkach, stwierdziłem trudny rozruch silnika. kręciłem i kręciłem i kręciłem....w końcu zaskoczył.

Po wizycie w warsztacie zdiagnozowano spalone wszystkie świece. Wymienili ale rozruch nie poprawił się.

co jeszcze może być przyczyną?

Pompa paliwa jest nowa

filtry wymienione

zaznaczam,że nie używam zamienników, a oryginalne części.

Pozdrawiam i proszę o sugestie

Opublikowano

Bladego pojęcia nie mam. Nie byłem w warsztacie przy wymianie.

Jak i gdzie sptawdzic stetownik?

Jak wymusić włączenie swiec przy dodatnich temp?

Opublikowano

Skoro wymienili świece to powinny być dobre, a jak oni stwierdzili, że wszystkie są uszkodzone? Skoro sprawdzali, że nie grzeją to i niech sprawdzą teraz te nowe jak nie będą grzały to przypatrz się sterownikowi. Jeśli to sterownik to powinieneś mieć błędy zapisane w pamięci ECU. Ogólnie nawet jak jedna świeca będzie słaba to już powinno wywalić błąd, więc może na początek podłącz INPĘ i sprawdź czy są błędy.

Świece grzeją ponoć zawsze przed rozruchem,jedynie jak jest zimno to grzeją dłużej.

 

 

A codo sterownika to nie mam pojęcia dokładnie w którym miejscu jest, z tego co wiem to gdzieś koło silnika i lepiej go od dołu wypatrzeć. Tutaj na forum chyba ktoś naprawia takie sterowniki.

viewtopic.php?f=72&t=202738

Opublikowano
A na ciepłym zawsze od razu odpala, nie kręci ostatnio dłużej? Pytam, bo u mnie powodem trudnego odpalania były lejące wtryski. Najdłużej kręcił na rozgrzanym silniku, albo na zimnym w niskich temperaturach. Na zimnym w temperaturach na plusie odpalał od razu, ale po regeneracji dwóch lejących wtrysków okazało się, że to i tak było długo ;) Teraz łapie dosłownie natychmiast, pół zakręcenia rozrusznikiem i już pracuje. Więc jeśli świece okażą się dobre, możesz zrobić test przelewowy wtrysków.
Opublikowano

Gdy jest ciepły odpala, powiedzmy,normalnie. Ale nie tak jak kolega opowiada,ze potrzebuje " pol obrotu". Może faktycznie zrobię test wtrysków...

Dziękuję za sugestie

Opublikowano

...i podam przyczynę. Może komus sie przyda.

Jako rzekłem byłem w warsztacie, w którym stwierdzono splone świece- 6 szt!

Wymienili 5 i stwierdzili,że jednej nie dało sie odkręcić.

Postawilem do innego warsztatu, w którym powiedzieli,że 5 faktycznie jest wymienionych z czego 2 są w ogóle nie podpięte(fajki luźno zwisały), a jedna nie to ,że nie jest wymieniona, a jest ukręcona!

Walczą chłopaki teraz o szóstą swięcę.

ps. Zaplaciłem za 6 świec!!!!

poniżej krytyki

Opublikowano

A na tych pięciu teraz pali normalnie? Bo powinien bez żadnych problemów. U mnie właśnie jednej nie udało się wykręcić i dałem sobie spokój, żeby nie urwać. Na pięciu pali bardzo dobrze nawet w duże mrozy, więc u Ciebie też powinien.

 

Niektóre rzeczy są dla mnie niepojęte. Nie wiem jak warsztat może zostawić świece niepodłączone, przecież to się rzuca w oczy.

Opublikowano
A na tych pięciu teraz pali normalnie? Bo powinien bez żadnych problemów. U mnie właśnie jednej nie udało się wykręcić i dałem sobie spokój, żeby nie urwać. Na pięciu pali bardzo dobrze nawet w duże mrozy, więc u Ciebie też powinien.

 

Niektóre rzeczy są dla mnie niepojęte. Nie wiem jak warsztat może zostawić świece niepodłączone, przecież to się rzuca w oczy.

 

 

nie na pięciu, a na trzech....tylkko trzy były podpięte, a jedna urwana(ukręcona) ale tak. w miarę dobrze palił

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.