Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, problem polega na tym ze mam swierszcza w aucie:-)

Gdy nawiew pracuje ma 2,3 kreski piszczy skrzypi, gdy mocniej jest cisza, domyslam sie ze to wina wentylatora, ktos mial podobny problem?

Thx

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano
Siema ... ja mialem podobny problem i jak sie okazalo lisc dostal sie jakims cudem na wentylator. zobacz pod filtrem kabinowym czy nie ma syfu jakiegos.
Opublikowano

Mam podobny objaw u siebie, denerwujące to trochę, bo zamiast ciszy w samochodzie słychać wiatrak nawiewu :/

Ewidentnie słychać tylko w okolicy centralnej kratki (pod navi). Narazie z braku czasu nic z tym nie robiłem, ale przy najbliższej wizycie w warsztacie będziemy szukać przyczyny, (oczywiście INPA żadnego błędu nie pokazuje, wszystko OK).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I u mnie jest podobny problem.

A raczej raz jest raz nie ma.

Po zmniejszeniu temperatury z 23 na 21,5 C problem ustał.

 

Nie mniej jak czytałem o innych modelach bmw pomaga wymiana dmuchawy :?

Opublikowano

Witam.

Uporałeś się z problemem ? U mnie podobnie, po dłuższej jeździe zaczyna "świergotać". Nasila się jak hamuje albo mocniej skręcam. Już mnie trafia :mad2: .

Ktoś wie jak się dostać do silnika dmuchawy ? Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie wraz z mrozami hałas powrócił, szczególnie jak auto jest w ruchu i skręcam w lewo.

Fora amerykańskie są pełne opisu tej usterki.

Ktoś coś zdziałał?

Opublikowano
Mam to samo. Po prostu najlepiej nie skręcać w lewo i gwałtownie nie hamować. :D Wiem ,że to wkurza, ale zlałem to. Widocznie taka przypadłość już wysłużonego wentylatora. To jest właśnie chyba tak już z samochodami z elektronicznym sterowaniem nawiewu. Musi być włączony cały rok, stąd wypracowujące się wentylatory.
Opublikowano
U mnie w E39 poszło łożysko silniczka nawiewiu, trzeba było cały silniczek wymienić, choć pewnie ktoś by to mógł zregenerowac.
Opublikowano

Zlokalizowałem źródło hałasu -po otwarciu maski, na górze po lewej stronie.

Tam prawdopodobnie pod filtrem przeciwpyłkowym jest wentylator dmuchawy.

Ciekawe ile kosztuje nowy?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej !

Miałem ten sam problem od nowości. Po trzech miesiącach w ASO wymienili silnik dmuchawy i jest święty spokój.

  • 8 lat później...
Opublikowano

Siemanko!🤘

Podepnę się i odświeżę temat..

 

BMW X5 E70 3.0d 2007rok 173kw

 

Piszczenie na różnych prędkościach nawiewu to jedno ale mam też inny problem..

Mianowicie po odpaleniu samochodu działają wszystkie nawiewy/kratki..

Po przejechaniu krótkiego odcinka przestaje wiać raz jedna raz druga strona (kierowca/pasażer - przód) - tył cały czas normalnie.. 

Wygląda to tak że raz po stronie kierowcy kratki boczne oraz jedna środkowa(lewa/kierowcy) wieje normalnie a strona pasażera przestaje wiać/dmuchać/chłodzić, z kolei innym razem po odpaleniu auta i przejechaniu krótkiego odcinka wieje tylko strona pasażera.. 

Orientuje się ktoś może czy wymiana tego silnika dmuchowy rozwiąże problem "odcinania stron" czy może problem jest gdzieś indziej?🙄

 

pozdroo!🍻

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.