Skocz do zawartości

Wspomaganie kierownicy porada e83 2007


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

jeśli mój problem jest oczywisty/był poruszany to nie grzmijcie :D. W moim bmw od jakiegoś miesiąca zachodzi problem z kręceniem kierownicą, otóż w moim przypadku kierownica niemalże przestaje się dać kręcić, jak trochę pomęczę ją lewo-prawo np. na parkingu. I nie jest to przy każdym parkowaniu tylko sporadycznie i wtedy kiedy przynajmniej ze 3 razy w ciągu minuty zrobię na maxa lewo-prawo kierownicą. Poza ww. sytuacjami wspomaganie chodzi jak należy. Wedle VINu mam servotronic, jeśli to coś zmienia. Z tego co czytałem w innych modelach to pompa wspomagania jest tego winowajczynią, ale chciałbym się upewnić. Poziom oleju w zbiorniczku niski. I teraz pytanie, czy kupować płyn, dolać i patrzeć na efekty czy dla dobra bmki wymienić cały płyn, czy już od razu szykować kasę na pompę.

 

Jeśli olej to np. taki (mam zaufanie do valvoline): http://www.najlepszeoleje.pl/pl/p/VALVOLINE-MaxLife-ATF-DII-DIII-DEXRON-1L/201?gclid=Cj0KEQiApruyBRCFqoDu1pbk9rkBEiQAF8EFdUC0jzHu5PtRd-Vi1iONEzE6Dkkltthxzdr0ekIOyoIaAnXx8P8HAQ ?

 

Z góry dziękuję za porady :)

Opublikowano

Kolego jak masz niski san płynu to ci się może zapowietrzać układ i dlatego tak. Pytanie czemu go ubyło? gdzieś masz wyciek?

Ja bym dolał oleju i porządnie odpowietrzył układ. Powinno być ok.

Najlepiej zalać taki sam olej jak był. Nie wiem czy można te oleje mieszać. Niech się wypowie ktoś kto wie:) U mnie jak ciekła pompa to dolewałem Elf Elfmatic. Ale liczyłem się z tym, że i tak będę musiał całą pompę wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.