Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Numer podwozia WBAVT91030KT92604

Kod typu VT91

Typ 330XD OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Data prod. 2006-07-13

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2MEA M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 194

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może najlepiej by było pojechać za granice i tam kupic samochód? Zawsze większe prawdopodobieństwo znalezienia samochodu w lepszym stanie i oryginalnym przebiegiem, a polecacie bardziej model 325d czy 330d ? Slyszalem ze 325d silnik m57 jest bardzo trwaly. Edytowane przez arris16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gdzie auto stoi w Krakowie? Napisz na priv. Może uda mi się podjechać.

 

Wysłane z mojego ONE E1003 przy użyciu Tapatalka

 

Ofiar Dąbia 14 - Autka.pl

 

Sprzedawca mi znany (mam 2 alfy ;)), ale nie znam specyfiki BMW, a tutaj w dodatku x i automat, a to raczej kosztowne w naprawach "dodatki" w aucie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dołóż 20 tysi, jeśli chcesz coś porównywalnego do tego co wskazałeś - przeglądnij sobie mobile de oraz autoscout24 i dolicz jeszcze duże opłaty do pojemności powyżej 2 L.

U nas tylko takie promocje.

Taaa....60K za 10 auto.... :mad2:

 

Co za to frajerskie gadanie ?

Nie siedzisz na forum civiva który nowy kosztuje 80 k a po 5 latach 30 k a bmw.

Zrób sobie symulacje na stronie bmw, odwiedź mobile i scouta a potem takie 330x z mPakiem i dorzuć parę piedół.

Może się w 300 tyś zmieścisz. A i tak trzeba mieć na uwadze, że nowe bmw są dużo tańsze niż kiedyś.

Różnica np między x3 f25 2.0d a 3.0d w używkach 5 letnich 40-60 tyś - tyle co 2x 5 letnie civic. A to tylko x3 za które w 2.0d padace bez mPaka trzeba wyścielić 90-100 tyś żeby załapać się na jakiś serwis, względną bezwypadkowość i nie PL przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega odebrał nówkę bez przebiegu z roku 2015, 320xd. Zapłacił 159 tys. Ten fakt miał miejsce 3 tygodnie temu. Model z Mpakietem, po lifcie. Z ekstrasów ma laserowe lampy..

 

Za 300 tys była opcja ze służącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega odebrał nówkę bez przebiegu z roku 2015, 320xd. Zapłacił 159 tys. Ten fakt miał miejsce 3 tygodnie temu. Model z Mpakietem, po lifcie. Z ekstrasów ma laserowe lampy..

 

Za 300 tys była opcja ze służącym.

 

Promocja modeli z zeszłego roku dla łowców okazji.

No i najważniejsze - to padaka 320d - akcyza odpada m.in. sprawdzę wieczorem różnicę do 330d/xd to napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega odebrał nówkę bez przebiegu z roku 2015, 320xd. Zapłacił 159 tys. Ten fakt miał miejsce 3 tygodnie temu. Model z Mpakietem, po lifcie. Z ekstrasów ma laserowe lampy..

 

Za 300 tys była opcja ze służącym.

 

kolego ale mowa jest o 330d a nie 320d. Silnik i dodatki robia swoje. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem - baza M Sport - cokolwiek to znaczy, na dzień dzisiejszy 330xd niestety ze skrzynią AT ( nie sportową bo za nią trzeba dopłacić ) kosztuje brutto ( bo kogo obchodzi netto ) w podstawie - 260 tysi.

A to dopiero początek, każdy wie co można dołożyć, co się wyklucza, co może być fajne a co zbędnym kaprysem/przejawem próżności - chyba że ktoś ma potrzeby jak nabywca civica - silnik, kolor, 3-4 wersje do wyboru + czujnik deszczu, navi lub bez navi i wio.

Na szczęście z wyłączeniem PL bywają tacy którzy mają większe potrzeby kupując nowe bmw, poza znaczkiem.

 

Warto przypomnieć, że aktualnie 3er staniało względem e90 które staniało względem e46, co oczywiście się odbiło na jakości itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądnąłem auto

Jak to Włoch trochę małych odprysków, i delikatnych wgniotek na całym aucie jest, ale nic dramatycznego, choć pedantowi może to przeszkadzać.

Tylny lewy słupek szpachlowany, reszta wygląda na orginalny lakier według miernika.

W środku kiera trochę wytarta oraz boczek fotela kier. Pare rys na listwach ozdobnych. Reszta ok.

Silnik, pod turbo i wąż do intercoolera w oleju, to przypuszczalnie poszło na paski i rozbryzgało olej po 1/3 komory silnika od strony przedniego pasa. Być może jest gdzieś inny wyciek, trzeba by wszystko wyczyścić i sprawdzić.

Zawieszenie nie stuka, jedzie prosto, do wymiany są hamulce z tyłu. Automat przerzuca biegi płynnie nie szarpie.

Auto raczej ma większy przebieg niż na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.