Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na tym forum, potrzebuje pomocy przy diagnozie mojego e46 330i. Prawdopodobnie padł mi przepływomierz a z tego co wiem to jedyną słuszną metodą sprawdzenia jest podmianka z sprawnie działającego auta. Niestety nie znam nikogo kto ma BMW z takim silnikiem dlatego szukam właścicieli takich aut z okolic Oświęcimia lub Wadowic którzy mogliby mi pomóc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Próbowałeś jeździć z odpiętym?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak, cały czas jeżdżę z odpiętą bo jak ją wpinam to strasznie przerywa na wolnych obrotach a podczas jazdy słychać wypadanie zapłonu. Z odpiętą na wolnych obrotach tylko lekko faluje ale podczas jazdy jest wszystko OK, żadnego spadku mocy ani szarpania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z podpiętą mimo tego przerywania zbiera się tak jak powinien?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To raczej trup, ale jak masz czas czekać na podmianę to działaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wypadania zaplonu nie slychac a czuć , standardowy problem w 3 litrowkach

jestem z okolic Krakowa i mam 330Ci , jak chcesz mozemy sie jakos umowic to podepniesz sobie moja przeplywke i sprawdzisz :)

Opublikowano
No dokładnie, źle to określiłem... czuć a nie slychac :D jeśli to nie problem to podjechalbym do Ciebie tylko daj jakieś namiary jak się z Tobą skontaktować.
Opublikowano
Dzięki za pomoc, sprawa się wyjaśniła :D za nierówną pracę na wolnych obrotach odpowiadał zepsuty zawór Disa w którym urwała się klapka, po wymianie auto śmiga :D :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.