Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mialem kiedys podobnie w M3 e92 przy przebiegu 60k km. Dzwiek jakby przeskakujacej blaszki przy kole. Okazalo sie ze zasyfiony jakims piaskiem mechanizm szczek recznego. Po zdjeciu tarczy i oczyszczeniu cisza.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wymieniłem cały tył hamulców, klocki, tarcze, szczeki od ręcznego, tuleje w zaciskach i.... dalej stukało...

Jednak mechanicy z ACS z Raszyna się nie poddali i dalej diagnozowali. Auto zostało podniesione i włacząny został D. Po kilku minutach osluchiwania wyszło że coś jest miedzy oponą a felgą i sobie stuka... Po zdjęciu opony ukazał się on... Teraz jest pięknie, można jeździć z otwartymi szybami :D

Gorąco polecam ACS z Raszyna i przy okazji pozdrawiam całą załogę!

attachment.php?attachmentid=2026670&stc=1&d=1554741341

Opublikowano
Wymieniłem cały tył hamulców, klocki, tarcze, szczeki od ręcznego, tuleje w zaciskach i.... dalej stukało...

Jednak mechanicy z ACS z Raszyna się nie poddali i dalej diagnozowali. Auto zostało podniesione i włacząny został D. Po kilku minutach osluchiwania wyszło że coś jest miedzy oponą a felgą i sobie stuka... Po zdjęciu opony ukazał się on... Teraz jest pięknie, można jeździć z otwartymi szybami :D

Gorąco polecam ACS z Raszyna i przy okazji pozdrawiam całą załogę!

attachment.php?attachmentid=2026670&stc=1&d=1554741341

O kurde :D ja bym zrobił z tego odważnika magnes na lodówkę.. tam gdzie Ci to zrobi chyba już więcej w opon nie założysz
Opublikowano

Ten warszat oponiarski będe omijać szerokim łukiem, a odważnik sobie zostawiłem na pamiątkę, lezy w szufladzie :wink:

Najbardziej jednak rozśmieszyła mnie diagnoza ASO, że to bałwanki do wymiany-koszt częsci z robocizną 4100zł :D

Opublikowano
Najbardziej jednak rozśmieszyła mnie diagnoza ASO, że to bałwanki do wymiany-koszt częsci z robocizną 4100zł :D

Smutne to i jednocześnie śmieszne, że ASO tak podchodzą do tematów.

Teoretycznie oddając samochód w ręce autoryzowanej stacji powinniśmy mieć zaufanie i być spokojnym, że dobrze ogarną sprawę możliwie jak najkorzystniej dla nas, a jest zupełnie odwrotnie.

Trzeba martwić się co jeszcze wymyślą.

Są troche jak TESCO z tą różnicą że w TESCO jest dużo i tanio a w ASO dużo i drogo...

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, u mnie były stuki słyszalne w tylnej części. Męczyłem się z tym kilka miesięcy a było to naprawdę irytujące. Naczytałem się na forach o możliwych usterkach kielichów amortyzatorow, tulei wahaczy itp. Jednak dźwięk z zawieszenia, po godzinach nasłuchiwania, raczej wykluczałem. To było raczej takie postukiwanie przy rozkołysaniu kabiny np. przy wolnym przejeżdżaniu przez progi. Na nierównościach i w większych dziurach zawieszenie tłumiło sprężyście i cicho. Obstawiałem wiec coś luźnego (jakiś plastik, półka, wykładzina itp.). Właściwie przez przypadek odkryłem winowajcę... była to klapa bagażnika (f31 - kombi, klapa elektryczna). Na postoju, chwytając za krawędź klapy i kołysząc samochodem dało się wyczuć luz i słychać było właśnie to stukanie... Problem rozwiązałem regulując docisk klapy poprzez odkręcenie (podwyższenie) gumowych odbojów. Chodzi o te gumki w okolicach lamp wewnątrz rynienki bagażnika. Trzeba to chwycić jakimiś szczypcami (ja użyłem klucza nastawnego - żaby) tuż poniżej części gumowej - nie za gumę i delikatnie obracać w lewo. Powinno się przestawiać „skokowo”. Ustawiałem stopniowo z obu stron aż klapa po zamknięciu nie miała luzu tzn. przy bujaniu za klapę kołysało się równomiernie cała nadwozie (wcześniej klapa chodziła bardziej niezależnie). Starczyło ok pół obrotu z każdej strony, może trochę więcej. Teraz testuję to jeżdżąc z wyłączonym radiem i nasłuchując. Póki co jest cicho :D Spróbujcie zanim zdemontujecie pół zawieszenia... A z tym odkręcaniem gumek nie ma co przesadzać bo można rozszczelnić (nie dociśnie uszczelki). Odkręcamy tylko tyle ile trzeba - stopniowo i do skutku. Pozdro!
Opublikowano

Dzień dobry Panowie,


Mam problem z buczeniem w lewym nadkolu z przodu. Pojawia się od około 50-60 km/h, myślałem, że może to łożysko. Wymieniłem na nowe ale nadal jest to samo. Czy może to być odgłos od maglownicy? A może od drążka kierowniczego? Ostatnio w serwisie usłyszałem, że muszę je wymienić bo są krzywe i może tak być bo samochód lekko mi ściąga do prawej strony.


Btw. Czy można wymienić czujnik skrętu w maglownicy?


Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.