Skocz do zawartości

[E38] 728iA- Węże wspomagania...zakuwanie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam....po wymianie prawie wszystkich możliwych uszczelnień...

wyszedł temat nieszczelności na wężach wspomagania...

płynu delikatnie ubywa, ale nie w jakiś zastraszającym tempie, ale zbiera się na osłonie która została wypucowana dosłownie....

 

Jak sprawdzam ceny oryginałów to od razu palpitacja i myśli samobójcze... ze 2000 w sumie by trzeba było mieć.

 

Mam opcję zakucia tych przewodów w zakładzie specjalizującym się w hydraulice przemysłowej...

ale czytając posty znalazłem informację o mrowieniu, hałasie itd...

 

Czy ktoś z Was przeprowadzał operację zakuwania węży wspomagania ?

Co będzie potrzebne... jakieś podkładki się wymienia...czy nakrętki??'

 

Wyczytałem że w przewodach jest zwężka i tłumik...

zakład zakuwający przewody poinformował mnie że nie przekładają żadnych cudów tego typu..

 

Jak to jest z tym mrowieniem kiery i hałasem....

czy jest to bardzo dokuczające w trakcie jazdy.

 

prośba o info, bo jutro fura na warsztat i mają być zdjęte przewody wspomagania...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie dostałem odpowiedzi... teraz już za późno ;P

Węże zostały zakute na nowo:

 

Przed:

http://i58.tinypic.com/23urjt2.jpg

 

I fotka po zakuciu.

http://i62.tinypic.com/n5k6y1.jpg

dodatkowo uszczelki kupiłem i oringi do chłodnicy.

 

Kolesie w firmie, która zakuwała powiedzieli, że bez problemu przełożą tłumik...(rurkę)

 

Węże właśnie się instalują... mam nadzieję że po południu będzie git i sucho w końcu...

oby udało się wcisnąc ten gięty... bo to może być temat... cholera....

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Całość zakucia 130zl.

dodatkowo podkładki po 1zł za szt i oringi 1,5 zl

 

dodatkowo opłata za robociznę mechanika... bo nie mam czasu niestety.

 

BAAARdzo trzeba pilnować kątów.

bo jest później problem przy instalacji.

 

ja się woziłem w tą i spowrotem. żeby węże później spasować.

ale ogólnie jest okej .

tłumik i zwężka przełożone.

śmiga nie mrowi i wraca na miejsce,

 

Ale przy V-ce zalecam ostrożność, bo słyszałem że w 40i jest dużo profilowanych węży i ciasno (w e39 pewnie bardziej niż w e38)

tutaj ten profilowany zastąpiony prostym trzeba było złapać przy alternatorze...

inaczej ciężko by było.

wygląda to tak

http://i58.tinypic.com/15ojfol.jpg

 

jest mój wątek na 7er... więcej można poczytać.

pozdro

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.