Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie auto chodzi norlamnie ale z tyłu dużo białego dymu z tłumika leci troszke wody nie czuć oleju czy to uszczelka głowicy czekam na tester płynu jakies propozycje?
Opublikowano
test jeszcze mi nie przyszedl ale poszedlem do autka odkręciłem korek płynu i włączyłem auto po odczekaniu aż się troszke zagrzeje dodaje gazu a ze zbiorniczka płyn jak fontanna do góry czy to już świadczy o uszczelce?>
Opublikowano

właśńie na wolnych obrotach nie widze żeby bulgotało a na większych to może pompa dlatego pytam:). Test jest w drodze ma dziś przyjść więc zobacze.

Jeśli się okaże że nie ma spalin w płynie to kolejną opcję widzę duża dawka paliwa tylko jak ją sprawdzić plus rozjechane mapy. Przepływomierz przez ostatnie dni był odpięty i dopiero bo zobaczeniu błędu go podpiołem. widzicie jakąś zależność w tym co piszę. Bo w sumie z tłumika prócz białego dymu czuć wodę i paliwo

Opublikowano

panowie zrobiłem test na spaliny w płynie i jak na moje oko to ten pylyn sie nie przebarwił na zółty także wyglądało by na to że jest ok.

Więc wziąłem autko i pojeździłem ale tylko na samej benzynce na początki woda leciała z tlumika i dymił a po 20 km na wysokich obrotach nic nie dymi woda nie leci.

 

Teraz tylko pytanie czy przez błędy związane z przepływomierzem który był odpięty bo kostka wypadła auto mogło nazbierać wilgoci z dużej dawki paliwa?

 

Sprawdzałem węże i na gorącym są ok moge je ścisnąć normalnie jutro jeszcze sprawdze czy coś oleju lub płynu ubyło.

Opublikowano
to wiadome punkt rosy przecież ale dziwne jest to ze pierwszy raz mi się to przytrafiło że tak dymiło, mam jeszcze jedną rzecz bo z tyłu silniczka leciutko olejek czuć jak się dymi czasami i to wlatuje do podszybia do kabiny ludzie mówili na forum że pompa vacum podobno czy z kanału się tam dobiore czy musze ściągać te obudowy
Opublikowano
Moze akurat tak duza wilgotnosc powietrza byla i dlatego tak zadymil? Jak nic wiecej sie nie dzieje to bym sie nie zamartwial. Nie wiem jak w Twoim silniku ale w r6 czesto olej kapie z tylu silnika po lewej stronie z uszczelki zaworow. Stad kapie na kolektor wydechowi i sie spala mocno dymiac (mam to u siebie :cry: )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.