Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam BMW E92 335i i program podłączony pod komputer przez OBD-II pokazuje mi błąd P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2).

Prawdopodobnie uszkodzona jest grzałka monitora sondy lambda, tylko która to sonda, bo jedna jest krótsza L= 490MM, a druga dłuższa L= 560MM.

Znalazłem link, gdzie narysowane są te sondy ale nie wiem która to Bank 1. Poniżej link:

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E90/USA/335i-N54/may2008/browse/exhaust_system/lambda_probe_fixings/

 

Czy ktoś może mi pomóc odnaleźć prawidłowy monitor sondy, który muszę wymienić?

Opublikowano
Sonda nr 2 czyli diagnostyczna.

 

Dziękuję za odpowiedź, ale nie o to mi chodziło. Wiem że jest to sonda diagnostyczna/monitor.

Sonda której dotyczy problem jest jedną z dwóch sond diagnostycznych/monitorów w moim samochodzie.

I teraz pytanie czy jest to sonda oznaczona 11 78 7 545 074 czy 11 78 7 545 075 ??

Nie chcę wymieniać obu sond/diagnostycznych monitorów bo to jest duży koszt.

Opublikowano

W moim aucie są cztery sondy lambda, bo są dwa układy dolotowe/wydechowe.

Dwie z nich to są sondy lambda regulacyjne, a dwie z nich to monitory/diagnostyczne.

Przy błędzie jaki wyświetla mi się w komputerze jedna z sond monitorów/diagnostycznych jest uszkodzona, ale nie wiem która.

Są dwie możliwości czy jest to sonda diagnostyczna oznaczona 11 78 7 545 074 czy 11 78 7 545 075 lub jedna z nich jest dłuższa L= 560MM, a jedna krótsza L= 490MM.

Czy ktoś jest w stanie prawidłowo wskazać sondę, której dotyczy błąd?

Opublikowano

Bank 1 czyli pierwszy katalizator(prawdopodobnie cylindry 1-3)

Jak masz dostęp do kompa to odłącz wtyczkę od sondy i powinno pokazać który to kat.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
I jak kolego doszedłeś jakie to sondy. U mnie też zaczęło wywalać P0171/P0174. Muszę się zabrać do tego, mimo że wymieniałem sondy na nowe, a na dodatek padł mi czujnik położenia wałka mimośrodowego.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

Muszę podjechać do mechanika i mam nadzieję, że on będzie w stanie wskazać uszkodzoną sondę.

Opublikowano

Miernikiem sprawdzisz, w której obwód grzewczy jest przerwany, a w której nie.

Tylko musisz poszukać jak koloruje producent (zapewne Bosch) przewody.

A jeśli na sondzie nie będziesz miał numeru albo będzie nieczytelny - wykręć obie i porównaj długości.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.