Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po wciśnięciu "gazu do dechy" auto jakiś czas rozpędza się i nagle silnik gaśnie (za każdym razem - na wyższych biegach). Po wyłączeniu zapłonu od razu odpala normalnie. Na testerze w serwisie nie ma żadnych błędów. W czasie jazdy bez maksymalnego obciążenia zachowuje się 100% poprawnie. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Pozdrawiam.
Opublikowano

Jedyne co przychodzi mi do głowy, to łagodna postać defektu czujnika temperatury, niewykrywalna przez tester.

 

3.0d ma zabezpieczenie przed przegrzaniem. Po osiągnięciu pewnej granicznej temperatury silnik po prostu gaśnie, nie daje się uruchomić. Chociaż wtedy komputer pokładowy wyświetla jednocześnie stosowny komunikat.

 

Być może w twoim egzemplarzu czujnik temperatury zrobił się nadpobudliwy :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę to dziwne z tym czujnikiem temp., wyprzedzasz a tu pach i silnik nie chodzi :?: .

 

Hmmmy jak by tylko obcinało mu moc to byłby tryb awaryjny - przepompowanie turbiny, a z Twoim przypadkiem to się jeszcze nie spotkałem ale jest co najmniej dziwny :? .

Opublikowano

Auto było podłączone do Modic`a i po zadaniu ciśnienia 1400 bar pompa dawała 1200 i wyłączało silnik - pokazywał się błąd regulacji ciśnienia. Pompę wymieniłem razem z regulatorem ciśnienia, kilka dni spokoju i znowu to samo, tyle że tym razem nie pokazują się żadne błędy, a silnik staje??

 

Silnik rzeczywiście gorący i aby nie zarżnąć turbiny w takiej sytuacji jedyną rzeczą, która przyszła mi do głowy było hamowanie wyłączonym silnikiem prawie do zera - silnik gaśnie na wysokich biegach gdy obciążenia są największe jest więc trochę czasu na wychłodzenie turbinki.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

zobacz filtry !!!przyczyna wlaczania jest najczescie po strionie wysokiego cisnienia!!na sitku ktore znajduje sie na zaworze moze sie osiadac brud jak masz syf w zbiorniku-najlepiej wykrec zawor i wyczysc go wraz z calym ukladem paliwowym!!!

oczywiscie mowimy to o wylaczaniu suilnika ze wzgledu na za wysokie cisnienie-jezeli wylacza bo roznica jest ujemna to wtedy sprawa wyglada inaczej-trzeba sprawdzic:

-wtryskiwacze

-cnieskie cisenienie

-szczelnosc układu

Opublikowano
przyczyna wlaczania jest najczescie po strionie wysokiego cisnienia!!na sitku ktore znajduje sie na zaworze moze sie osiadac brud jak masz syf w zbiorniku-najlepiej wykrec zawor i wyczysc go wraz z calym ukladem paliwowym!!!

 

Tylko, że jak to sobie wyobrażam "coś musi dostać jakiś sygnał z czegoś", a na kompie takiego błędu nie ma (za niskie lub za wysokie ciśnienie). Silnik jednak wyłącza się i to zawsze w tej samej sytuacji - gaz do dechy na wysokim biegu. Może ja popełniam gdzieś błąd w podejściu do problemu, a usterka rzeczywiście zniknie np. po wyczyszczeniu układu paliwowego. Nie chciałbym jednak niepotrzebnie rozkręcać tego i owego.

Dzięki.

Opublikowano
W sumie to masz racje!!!powinien wystepowac bład wysokiego cisnienia-napisz jakim to urzadzeniem diagnostycznym sptrawdzasz?
Opublikowano

Nie bardzo się orientuję co to za przyrząd ( rzecz dzieje się w warsztacie samochodowym) - Modic???, coś wielkości ksiązki telefonicznej z ekranem dotykowym.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Tak jest to modic lub jezeli jest to zielone to jest tok KTS 650!!!!...ale wracajac do tematu.....czy cisnienia rzeczywiste wraz z wymaganym sie pokrywaja??...czytalem troche wyzej twoje posty...jednak widze ze problem jest w ZA NISKIM cisnieniu-czyli braku wydajnosci pompy wysokiego cisnienia-sprawdz zatem strone niskiego cisnienia oraz wtryskiwacze!!!
Opublikowano

Czy nie może to być uszkodzony sam czujnik ciśnienia????

Dzisiaj po podłączeniu do kompa wykazało błąd tego czujnika i błąd regulacji.

Pozdrawiam

Opublikowano
przecierz pisałem ,że regulator tam nic więcej nie ma co by mogło go wyłączać. wsadź dobry i po sprawie tylko są dwa rodzaje czeski i włoski
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Napisałem, że regulator wymieniłem razem z pompą (parę postów wstecz) i niestety nic się nie zmieniło. Dlatego pytam o sam czujnik na listwie - on chyba czyta ciśnienie, a regulator wykonuje??

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.