Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto nieidealne, ale o tym później:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5698982335

 

Vehicle Identification Number WBAAM31060AZ43672

Type AM31

Model 323i - EUR

Development Code E46 (4)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M52/TU

Displacement 2.50

Power 125

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Orientblau Metallic - 317

Upholstery Standardleder/grau - N6TT

Production Plant MUNICH

Production Date 1999-07-07

 

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

256 Sport-/mf-steering Wheel/cruise Control Sport-/mf-lenkrad/geschw.regelung

288 Lt/aly Wheels Leichtmetallraeder

302 Alarm System Alarmanlage

411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

441 Smokers Package Raucherpaket

465 Through-load System Durchladesystem

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall

 

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

 

 

Sprawa wygląda tak; mam wychuchane M43B19TU, no ale jest z nim problem taki że to M43B19TU. Kontempluję zamianę na M52. Tego egzemplarza z ogłoszenia jeszcze nie oglądałem, ale koresponduję z właścicielem i gość od razu pisze co jest nie tak. Czy niczego nie ominął to inna kwestia, ale przyjmijmy że uczciwie niczym Max Kolonko mówi jak jest. A więc:

 

opony maja 7 lat 225/r17 fulda stan dobry + komplet na zimę stalówki zwykłe + opona regenerowana

dyfer zdrowy nic nie słychać ale zapocony

były robione uszczelki vanosa - przytykał na niskich obrotach

tylny zawias miał pęknięcia przy budzie (podobno profesjonalnie zaleczone)

rdza - przy śrubach na pasie przednim

 

Ponadto przód trochę wiocha i jak bym kupił to od razu byłby powrót do serii

 

Do zrobienia:

 

podnośnik przedniej i tylnej szyby

ogranicznik w drzwiach kierowcy

przycisk od BC nie działa

do regulacji linka od ręcznego

brak jednego plastiku przy światełku nad tablicą rejestracyjną

klima do nabicia

 

 

Teraz co o tym myślę: Przy założeniu że to wszystko co w nim dolega, trzeba w niego pewnie jakieś 5 tys. wrzucić, żeby był choć w pobliżu mojej 318i. Pewnie klima do nabicia = padnięta sprężarka albo dziurawa chłodnica, odkundlenie i odrdzewienie przodu też trochę pokosztuje, nie wiadomo co z dyfrem.... Z jednej strony fajny silnik i zrobiony Vanos, z drugiej diabli wiedzą co jeszcze wyjdzie, a obecne auto znam od podszewki. Co sądzicie?

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
No myślałem o tym ale to nie jest Punto, ze swapem jest bardzo dużo roboty i nawet tutaj na forum ludzie generalnie odradzają.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.