Skocz do zawartości

BMW E65 735i wypadanie zapłonów na zimnym


KRUZELO

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzieki. Jak bym mogl w jakis sposob kiedys pomoc to walic smialo. Moj email to "[email protected]" Troche jakby kierownica zaczyna drzec powyzej 120 ale chyba juz jestem przewrazliwiony. Mam hamulce przednie do roboty, to pewnie dlatego. Jeszcze raz serdecznie dziekuje i pozdrawiam.

Piotr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, przepraszam z odgrzewanie ale mam też problem tylko w 545i odpalam gdy jest chłodno wypadanie zapłonu, gaszę, odpalam raz jest ok a czasem bywa że muszę ponownie. Przeczytałem że radziliście odpiąć wtyczki od vvt i była różnica i to ogromna, za każdym uruchomieniem silnik pracował równo bez wypadania zapłonu. Mam iste zrobiłem test i mam taki wynik

Cylinder 1 2.39

Cylinder 2 -1,07

Cylinder 3 -1,22

Cylinder 4 1,02

cylinder 5 2,46

Cylinder 6 1,06

Cylinder 7-1.30

Cylinder 8 -0.93

Przy temperaturze testu powyżej 40stopni, jutro zrobię odrazu po odpaleniu. I chciałem zapytać czy przez takoe wartości silnik będzie źle pracowac, dodatkowo wypadanie zwykle jest na 4 cylindrze ale dziś było na 1,4,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Panowie mam taki przypadek bmw 4.8is x5 jak zimny to wypadanie zapłonów, ale problem jest jeszcze przy ok 1500 obrotów. Przy spokojnej jeździe z tymi obrotami gdy dodaje gazu silnik się dławi i też jest wypadanie. Czy możliwe że to przez valvetronic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Wywaliłem katalizatory i jest malina. :)


Mam ziomka, który siedzi tylko w beemkach głównie w vałkach, mówi, że problemy powodują nie drożne katalizatory po przebiegach tych silników powyżej 200tys.km. Olej, który przedostaje się do układu wydechowego, reaguje z sadzą i zalepia/wtapia się w ścianki katalizatora. Na zimnym silniku katalizatory również są zimne, a ścianki wewnątrz zabite. Pod wpływem ciepła się rozszerzają. Podczas uruchomienia zimnego silnika, katy są również zimne i niedrożne. Spaliny, które chcą się wydostać, nie wydostają się efektywnie i powodują cofkę, nadciśnienie w komorze spalania. To nadciśnienie wpływa na valvetronica i wypadanie zapłonów na różnych cylindrach.


Mój problem miałem tylko przy obciążeniu na pedał kikdown lub przełączenie na Sport. Podczas jazdy wypadały zapłony. Mój silnik ma 290tys.km. Zanim doszedłem, że to katy. Sprawdziłem cewki, kupiłem irydowe świece, wymieniłem czujnik wału, czujnik temperatury płynu, filtr paliwa i miałem zamiar niepotrzebnie wywalić kase na valvetronici :mad2:


Czytając Wasze forum o wypadaniu zapłonów nic nie znalazłem o tym, że winą tego wszystkiego są niedrożne katalizatory. Tylko byście wymieniali i ładowali kasę, a problem był likwidowany na kilknaście tyś. km. i wracał jak bumerang.


Gaz dobrze wyregulowany, na dobrych komponentach nie ma prawa wywalić check engine.

 


Mam ten sam objaw. Tyle że w e65. Jutro dam znać, tlumikarz wywali katy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy pierw mi go przewierci wiertlem na wylot ten filtr ,dziurki porobi bo to jest ceramika. Przejadę się jak będzie dobrze i nie rozłączy cylindrów przy 4 tys obrotach to zostawiam :) a dlaczego narobię sobie kłopotów. Kolega w audi 2.8 nie ma wogule katow silnik ładnie cicho pracuje i na przeglądzie przechodzi bez problemowo. Nie mam błędów valvetronica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zaczynasz od zlej strony. Najpierw nalezy uszczelniacze zaworów wymienic, sprawdzic caly system vvt dopiero brac sie za katy. Jest mnóstwo osob co poszly twoja droga i placz pozniej, bledy silnika, smrod z tlumnika a wypadanie jak bylo tak jest. Bazujesz na wpisie jednej osoby co wskoczyla na forum, cos tam klepnela i tyle go bylo widac. Wypadanie zaplonow nie generuje bledow vvt. Jest spowodowane w 90% zla praca systemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś jedną z wielu osób, które wierzą w ASO i ich magiczne komputry. Kolego, jest na forum gro osób, które zmagały bądź zmagają się z identycznym problemem. Za losowe wypadanie zapłonów najczęściej odpowiedzialny jest układ vvt. Wywalisz katy to zaraz wydasz oprócz tego, że na naprawę to jeszcze katy będziesz musiał kupić bo diagnostę zagazujesz i przeglądu nie zrobisz.
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.