Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Posiadam BMW E46 323i z 1998r silnik 2.5 M52B25TU 170km

 

Moje BMW ma dziwne objawy, mianowicie gdy sie rozgrzeje to lubi szarpnąć przy 1.5 tys. RPM i łape dużego muła, tak jakby zabrakło mu połowę mocy, problem wystepuje losowo raz chodzi elegancko a raz zamula i dopiero po wystygnieciu i ponownym odpaleniu jest ok.

 

Sprawdziłem cały dolot czy nie ma dziur, jest ok, pojechałem na kompa i wyskoczyly mi błędy: uszkodzone sondy lambda przed katalizatorem i błąd nastawienia wałka rozrządu ssącego.

 

Teraz pytanie co to za błąd i gdzie tkwi problem z losowym zamulaniem auta, wina vanosa czy moze coś innego. Proszę o pomoc.

 

Jeśli w złym miejscu dodałem post proszę o przeniesienie do odpowiedniego.Pozdrawiam!

Opublikowano

wyskoczyly mi błędy: uszkodzone sondy lambda przed katalizatorem i błąd nastawienia wałka rozrządu ssącego.

Teraz pytanie co to za błąd i gdzie tkwi problem z losowym zamulaniem auta, wina vanosa czy moze coś innego. Proszę o pomoc.

 

Uszkodzenie sondy lambda to uszkodzenie sondy lambda - sprawdź parametry jej działania - pewnie nie działa w ogóle.

Jeśli chodzi o błąd nastawienia wałka rozrządu to niekoniecznie musi być od razu vanos - może być po prostu uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tak jak kolega wyżej napisał, zapewne lamba do wymiany, wymieniałeś ją już? U mnie w M44 tak było że niekiedy zamulał i nagle dostawał mocy, po zmianie sondy działa wzorowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.