Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od pewnego czasu mam problem z betką 2.0 diesel 136KM silnik n47. Samochód podczas przyspieszana na trójce, czwórce i piątce od około 1,5 tys do 2 tys obrotów szapie jakby nie dostawał powietrza potem od 2 tys się to uspokaja i przyśpiesza normalnie.Wcześniej wymieniany był elektrozawór turbiny na taki z allegro za 120 zł.Na teście nr 4.1 na liczniku podczas tego szarpania spalanie spada.Dodam że nie dzieje się tak zawsze. A na zimnym silniku Wszystko jest wporzadku. Czego może to być kwestia ?
Opublikowano

wczoraj usunelem tą samą usterkę - byla to guma na wale korbowym która znajduje się pod poduszką (AUTO PRZESTALO PO TYM STUKAĆ ACZKOLWIEK JAK WRACALEM DO DOMU JESZCZE RAZ USŁYSZAŁEM PODOBNY DŹWIĘK TYLE ZE KROTKI PO PRZEJECHANIU PRZEZ PROGU ALE TAZE ZOBACZYŁEM ZE DO WYMIANY MAM LACZNIKI STABILIZUJACE KTORE JESZCZE MOGŁY ZASTUKAC

CENA 169zl (intercars) tyle ze kupilem ostatnia sztuke normalna cena ok 250

ROBOCIZNA 2h :8)

Opublikowano
wczoraj usunelem tą samą usterkę - byla to guma na wale korbowym która znajduje się pod poduszką
chlopie pisz normalnie albo nic nie pisz, guma pod poduszka, co ty odpier alasz

moze miałes rozwalony łącznik elastyczny wału, albo koło pasowe ale ani jedno ani drugie nie jest pod poduszką :duh:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.