Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żona kupiła sobie E90 320d 163km. zaciekawił mnie fakt braku wskaźnika temp. Po przeszukaniu internetu odblokowałem ukryte funkcje i okazało się, że termostat jest walnięty (maks temp. na trasie to 61 stopni). Po przejechaniu jakiś 600-700 km zapaliła się kontrolka DPF na żółto a na idrive wyskoczył komunikat: podróż można kontynuować, moc silnika jest zmniejszona (czy jakoś tak, silnik podczas jazdy wkręca się max do 4000) i jeśli problem będzie się powtarzał to skontaktować się z serwisem. Termostaty wymieniłem oba na nowe i problem temperatury został rozwiązany.

Teraz moje pytania:

1) Czy jeśli samochód pracuje w trybie serwisowym (max 4000 obrotów) to czy proces dopalania filtra rozpocznie się samoczynnie?

2) Jeśli nie to gdzie w poznaniu lub okolicach wywołać go z poziomu komputera w jakieś rozsądnej cenie i bez uszczerbku dla auta.

3) Ewentualnie jakie macie propozycje na rozwiązanie tego problemu?

Opublikowano

To teraz musisz pokasować wszystkie błędy i dorwać kogoś kto zrobi Ci serwisowe dopalanie filtra DPF, bez tego sam się nie odetka.

Dodatkowo możesz zastosować chemię do paliwa jak Liquid Moli Diesel Spulung.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki, o to mi chodziło!

To teraz musisz pokasować wszystkie błędy i dorwać kogoś kto zrobi Ci serwisowe dopalanie filtra DPF, bez tego sam się nie odetka.

Ta chemia to do czyszczenia wtrysków jest.

Gdzie w poznaniu lub okolicach zrobię to (kasowanie błędów i dopalanie z poziomu kompa) bez większej szkody dla portfela i samochodu?

Edytowane przez maciejkloss
Opublikowano
Hej kolego, jezeli choc troszke ogarniasz temat i masz chwile wolnego czasu to sam mozesz poradzic sobie z wymuszeniem wypalania DPF ze stosunkowo niewielkim kosztem. Potrzebujesz tylko kabel (kosztuje pare zlotych) + program (latwo dostepny) + laptop i ze wszystkim bez najmniejszego problemu sobie poradzisz sam. A na przyszlosc posluzy Ci to do dalszej diagnostyki Twojej BMki. Wiem co mowie bo sam przez dluzszy czas walczylem z DPF, jezdzilem od mechanika do serwisu i oczywiscie za kazdym razem rozpoczynalo sie od stwierdzenia: "panie, to jest BMW, to musi kosztowac!!!" lub: "BMW: Bedziesz Mial Wydatki !!!" i oczywiscie dalszy ciag naciagania na niepotrzebne koszty - az czlowieka szlak trafia jak slyszy takie pierdol... , dlatego moim zdaniem warto jest miec wlasyn sprzet do diagnostyki swojej BMki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.