Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam błąd podczas próby podłączenia się do auta IFH-0009 możliwa tylko diagnoza silnika. Wykluczam awarie kompa i ustawień, gdyż przywróciłem obraz systemu. Więc inpa jest świeżutka i zawsze działała z tego obrazu. Kabel sprawdziłem czy nie jest uszkodzony mechanicznie no i tu mi się pomysły skończyły.

 

 

 

P.S. nie moge wejść do żadnego modułu chwile mieli ale w końcu wyskakuje błąd. Jedynie działa SHIFT+F8 przeszukuje auto w poszukiwaniu Błędów.

Edytowane przez DZWILU88
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałem schematu budowy interfejsu nerwusa, ale nigdzie nie można znaleźć, oczywiście wyprowadzenie pinów w każdym interfejsie musi być takie same

zobacz schemat interfejsu ADS w EDIABAS/Hardware/ADS/ADS_doku (musisz mieć ediabas 6.4.7 lub ediabas 6.4.3) w nowszych powyżej 7 nie ma interfejsu ADS tylko OBD

nerwus robił na dostępnych w Polsce podzespołach więc możne być jakiś zamiennik ale ogólny schemat napweno jest podobny, zwłaszcza że jego interfejs działa też na OBD pewnie jest na max232 , i od niego są wyprowadzenia do pinów w RS232, jak by były tylko tranzystory i rezystory to nie działa w trybie OBD

opisz dokładnie to coś pomogę ...

w obd 1 ADS okrągła wtyczka może to połączenie pinu 20 z 17 dla lini diagnostycznej K

pin 15 to linia diagnostyczna L

pin 19 to MASA

pin 16 to napięcie zapłon po kluczyku +12V

pin 14 to napięcie akumulatora +12V

i to wszystko w OBD 1 co potrzebne , może dodatkowe przewody w RS232 to niepotrzebne zostały ponieważ nerwus kupił przewód z większą ilością żył niż potrzeba.

jak coś to rozkręć interfejs zrób zdjęcia zobaczymy który przewód idzie do wtyczki rs232 zobacz po kolorach

Opublikowano

kABEL U GÓRY TO kabel OD OKRĄGŁEJ WTYCZKI do złącza rs232

 

re poniżej to wtyczka od której idzie kabel do interfejsu a potem z interfejsu czyli z tej puszki idzie do USB

 

i w niej są właśnie urwane 3 kable 1,4 i9

podejrzewam że 1 to czarny 4 to różowy a 9 to szary ale tylko tak strzelam.

 

http://obrazki.elektroda.pl/2652886100_1442920362_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4531916600_1442920365_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/5511283600_1442920368_thumb.jpg

 

jutro zdrapie klej i napisze dokładnie gzie jaki idzie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z wtyczką RS tam gdzie uderwały się 3 kable już się uporałem, okazało się że z drugiej strony są identyczne koloru więc po podłączeniu tak samo zaczęło działać.

Jednak nie mam pojęcia gdzie podłączyć odlutowany kabelek w okrągłej wtyczce, jest tam tak nasrane, że nie wiadomo skąd się odlutował :((( i dlatego w INPA mogę wejść w poszczególne moduły ale nie we wszystkie i nie i dział ignition :(((((

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.