Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie...

dzis wracam z tygodniowego urlopu... Żona wraca z garażu z informacją, że beemka nie odpala... :duh:

 

Schodzę do garażu, pilot działa, wsiadamm wsuwam kluczyk, wiskam start.... a tam NIC.,, dosłownie nic się nie dzieje.

Ttylko na wyświetlaczu mi miga duży żółty wykrzyknik.

Czy to rozładowany aku ? - czy może inny problem ??

 

czekam na wsparcie by spróbować odoplić na kablach.

Opublikowano

Uruchomienie z kabli nie dało żadnego rezultatu.

Drugi kluczek okazał się rozładowany (dawno nie używany...) :twisted:

Także podejrzewałem immobiliser, ale ... ....co z tym począć ??

i jak sprawdzić bezpieczniki ? - co masz na myśli ?

Opublikowano

Panowie - potrzebuje pomocy...

 

Kto w Poznaniu może mnie uratować ??

Opublikowano

Jeżeli to wina immobilizer to chyba raczej tylko ASO, albo ktoś opcykany z kompem z twojej okolicy

Co do bezpieczników to Poprostu sprawdź czy któryś nie jest walnięty

Opublikowano

Sprawdź masę - uziemienie silnika z ramą auta .

 

Kabel ten znajduje się po prawej stronie silnika przy poduszce - jak stoisz przed autem .

 

A sprawdzić to możesz tak :

Bierzesz gruby miedziany kabel i jedną część przykładasz do masy na kielichu amortyzatora ( tam gdzie minus do awaryjnego odpalania klemami ) , drugi koniec przykładasz do silnika ( ja przywiązałem ten kabel do ucha na przodzie silnika, za który się go podnosi )

Pamiętaj aby był gruby kabel i miał dobre styki .

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.