Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jako, że jest to mój pierwszy post to chciałem się przywitać i od razu skorzystać z waszej wiedzy i sugesti.

 

Miesiąc temu zakupiłem E92 w wersji "półliftowej" tzn. Lusterka i środek są jak w wersji poliftowej - data produkcji z VIN to Grudzień 2009 z pełnym Seryjnym M-pakietem, a tydzień temu niestety skosiłem sarnę. Teraz zastanawiam się czy przy naprawie nie zmienić zderzaka, maski i lamp na wersje LCI ( myśle o lampach LED ). Zastanawia mnie co jeszcze musiałbym zmienić poza tylnymi lampami, a co może zostać i czy w ogóle taki zabieg ma sens czy lepiej zostać przy oryginalnych rozwiązaniach.

 

Dodatkowe pytanie to czy przy zmianie lamp na LED-owe, jest konieczność dodatkowego kodowanie, ew zmiany modułów, czy przewodów...?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Jakieś sugestie...? Muszę kupować części bo trochę mnie termin goni i wciąż zastanawiam się jak to jest z konwersacją na LCI i czy np wymiana na lampy LCI, ale nie LED ma sens...? Czy w ogóle lepiej zostać przy wersji oryginalnej pre LCI....?

 

Ktoś z Was może już robił coś takiego...?

Opublikowano

Ja bym został przy starej wersji, kiedyś będziesz chciał te auto sprzedać i będzie to już ulep.

Nie czaję tych przeróbek na nowszy model , chociaż jest stary o co tu chodzi? Zeby ludzie myśleli ze jest droższy?

Opublikowano
A ja bym poszedł w zmianę lamp na te które maja ringi na ledach. Co do reszty to nie koniecznie ale akurat lampy mi się podobają.
Opublikowano

Lampy z ringami LED to główny powód, dla którego myślę o zmianie, ale to wiąże się również ze zmianą zderzaka i maski na wersje polift.

 

Nie do końca byłby to Ulep bo rocznikowi z dowodu wpasowuje mi się też wersja LCI, ale Lampy LED chyba wchodziły po 2012...? W sumie to nie mam problemu z wyjaśnieniem przy sprzedaży dlaczego taka zmiana oraz pokazanie zdjeć po kolizji z sarną, konstrukcyjnie z samochodem nic sie przecież nie stało, jedynie popękane plastiki i lekko zagięte maska - każdemu się moze przytrafić, wiec uważam, ze auto wciąż należy traktować jako bezwypadkowe...

 

Zastanawiam sie tylko co jeszcze trzeba by wymienić poza:

- lampy

- zderzak

- maska

- ślizgi pod lampę

- wloty powietrza do tarcz.

- ew. Kodowanie lamp.

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.