Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam bmw e60 3.0 benzyna 231KM Automat problem jest taki ze falują obroty na zimnym i ciepłym silniku nie zawsze ale głównie jak się jedzie równo np 60-80 . Przeważnie każdy mówi zie to jest skrzynia biegów sprzegło do wymiany. Podjechałem do znajomego elektryka podłączył kompa i powiedziała że żadne sprzegło tylko klema minusowa jest do wymiany . Czy to może mieć cos wspólnego z falującymi obrotami ? ogólnie czasami mi się zapala żółta kontrolka na liczniku akumulatora . Alternator mam nowy i akumulator , ładowanie jest wporzo już sam nie wiem co myślećo tym bo każdy mówi co innego ? pozdro
Opublikowano
Automat problem jest taki ze falują obroty na zimnym i ciepłym silniku nie zawsze ale głównie jak się jedzie równo np 60-80 . Przeważnie każdy mówi zie to jest skrzynia biegów sprzegło do wymiany.
Czyli falowanie jest podczas jazdy? I to jazdy ze stałą prędkością? To raczej konwerter.
Podjechałem do znajomego elektryka podłączył kompa i powiedziała że żadne sprzegło tylko klema minusowa jest do wymiany.
Jakie błędy odczytał? Jedno nie wyklucza drugiego. Konwertera nie da się zdiagnozować komputerem.
Czy to może mieć cos wspólnego z falującymi obrotami ?
Raczej nie. Jeśli już się uprzemy, to: IBS daje informacje o oczekiwanym pradzie ładowanie i steruje obciążeniem dla alternatora - stąd zmienne obciążenie na silniku i możliwe falowanie.
czasami mi się zapala żółta kontrolka na liczniku akumulatora
? Co to jest licznik akumulatora?
ładowanie jest wporzo
Skąd wiesz?
Alternator mam nowy i akumulator
Miałeś poprawnie zakodowany nowy akumulator? To jest dość ważna czynność.
już sam nie wiem co myślećo tym bo każdy mówi co innego ?
Trzeba pojechać do kogoś, kto ogarnia temat BMW i będzie w stanie odczytać wszystkie błędy a później wyciągnąć z nich wnioski.
Opublikowano
zle napisałem chodziło mi ze na zegarach zapala mi się po środku zółta kontrolka akumulatora. Jak ją kupiłem to wymieniłem alternator i akumulator , ładowanie sprawdzałem i jest ok . Ogólnie zanim kupiłem ja to stała ponad rok , i akumulator nie trzymał , była odpalana z przewodów na chwile i nikt nie ładował akumulatora .
Opublikowano
jak wymieniłem akumulator to nic nie robiłem tzn nie kodowałem

To błąd. Po wymianie trzeba w komputerze zakodować informacje o tym wydarzeniu. Jeśli zmieniła się pojemność - to tym bardziej - inaczej auto będzie błędnie ładować akumulator, co doprowadzi do jego szybszego wykończenia.

  • 1 rok później...
Opublikowano
obstawiam ze jesli faluje to nieszczelna rura ta za przeplywka i ta nastepna i zaslepka ta za kolektorem dolotowym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.