Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Od dziś rana mam mały problem z autem. Rano wyjeżdżając do pracy w połowie drogi zorientowałem się, że zapomniałem komputera i muszę wrócić, zaparkowałem pod domem i kiedy chciałem znów jechać do pracy auto już nie chciało odpalić. Wsuwając kluczyk i wciskając sprzęgło wciskam przycisk Start, rozrusznik kręci, ale sam silnik nie chce zaskoczyć. Żadna kontrolna nie wyskoczyła dodatkowo. Czy ktoś z was wie co może być przyczyną tego?

AUTO BMW E90 318d 2010r, skrzynia manualna.

Opublikowano
skoro rozrusznik kręci a sam silnik nie to znaczy, że może padł Ci elektromagnes/rozrusznik jak u mnie. Rozrusznik się kręcił ale sprzęgło w nim zawarte nie miało siły poruszyć kołem zamachowym, o ile dobrze zrozumialem miałem tak samo. Samochód odpalał za 5-10 razem
Opublikowano
Z tym, że u mnie nie odpala auto wcale i w tym jest problem, gdybym mógł chociaż do mechanika podjechać to byłoby dobrze, ale z racji, że nie odpala, a nie ma mnie kto odholować do mechanika to mam mały problem. Ktoś zna jakiegoś mechanika w Poznaniu, który mógłby mi pomóc?
Opublikowano
skoro rozrusznik kręci a sam silnik nie to znaczy, że może padł Ci elektromagnes/rozrusznik jak u mnie. Rozrusznik się kręcił ale sprzęgło w nim zawarte nie miało siły poruszyć kołem zamachowym, o ile dobrze zrozumialem miałem tak samo. Samochód odpalał za 5-10 razem

No właśnie dobre pytanie, czy u kolegi silnik się kręci, ale nie pali, czy kręci sam rozrusznik a silnik już nie. Z wypowiedzi w pierwszym poście nie jest to dla mnie jasne.

 

U mnie też zdarzało się, że rozrusznik kręcił się w powietrzu i nie zazębiał się o koło zamachowe. Z tego co czytałem to zdarza się to całkiem często. U mnie w najgorszym przypadku zaskoczył za 7 razem.

Opublikowano
Próbowałem odpalić auto kilka razy lecz bezskutecznie. Spod mojego domu odjechało właśnie dwóch mechaników. Podłączyli komputer i z wstępnej diagnostyki wynikało, że problem tkwi w pierwszym wtryskiwaczu.Za każdym razem kiedy mechanicy próbowali uruchomić silnik, wyskakiwał błąd na wtryskiwaczu pierwszym. Nie jestem ekspertem z zakresu mechaniki samochodowej, ale podejrzewam, że to może mnie trochę kosztować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wracają wspomnienia.... Mi rozrusznik kręcił całym silnikiem, kompresji brak. Winny był zerwany dolny łańcuch rozrządu.

To pocieszyles kolege,oby tak niemial.

Opublikowano
Z tego co mi mechanik mówił, jeśli łańcuch będzie zerwany, silnik będzie kręcił dużo szybciej, a w moim przypadku silnik kręci tak samo, ale nie odpala.
Opublikowano
Ja bym stawiał na cos związanego z układem wysokiego ciśnienia/paliwem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak padnie jeden wtrysk to auto zapali więc ten błąd który odczytał mechanik nic nie mówi, trzeba było pytać o kod błędu.
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prysnęli samostartem w rurę która idzie do kolektora ssącego. Dobrze że tak odpaliło, bo teraz trzeba szukać usterki w układzie paliwowym/wtryskowym, a nie np silnika (w przypadku zerwania rozrządu).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.