Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój problem polega na nierównych obrotach M43. Byłem przetestować auto komputerem i komputer nie znalazł żadnych błędów byłem u trzech różnych "speców" i każdy mówi co innego o przyczynie tego. Zauważyłem ze przy zimnym silniku po odpaleniu auta wszystko jest OK nawet po przełączeniu na LPG, ale gdysilnik uzyska normalna temperaturę i wyłacze silnik po czym znowu go odpale to obroty szaleja miedzy 1200 a 1700 i tak ok 5 sekund po czym stabilizują sie. Za to przy rozgrzanym silniku na gazie obroty wskakuja na 2000 i stoja. Nie wiem co mam z tym fantem zrobic, czy gazownicy żle sie podpieli czy moze to czujnik przepływomierza. Dodam że wymieniałem świece, filtr powietrza, czyszczony był silnik krokowy bo sugerowali mi ze to moze byc przyczyna. Proszę o pomoc bo nie wiem co robic. Zgóry dziekuję. Pozdrawiam.
Opublikowano

Samą instalację raczej bym początkowo wykluczył skoro mówisz że dzieje Ci sie to i na paliwie i na gazie.

Obstawiałbym albo uszkodzenie silniczka krokowego (było ostatnio na jego temat i objawy były podobne po próbie jego wyczyszczenia) albo walnięta sonda. pozdroo

Opublikowano
Tak, uszkodzoną sondę powinno chyba wykryć na komputerze ale nie jestem pewny ... a kolejna sprawa nie jestem mechanikiem ale słyszałem, że np. przy stłuczce uszkadzają sie przepływomierze tak że mozna jeszcze ewentualnie sprawdzić przepływkę. pozdroo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.