Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem bmw E60

Jednak od paru lat handluje motocyklami bmw.

Postanowiłem zakupić ICOM oczywiście wiadomo z skąd

Wersja ISTA D działa przy każdym motocyklu.

Jednak mamy problem z istą-p

a mianowicie:

Nie chce się łączyć z nowymi modelami od 2012:

BMW K 1600 GT/GTL

oraz BMW r 1200 RT

Mimo iż na tym samym kablu łączy się z istą d.

Program i komp jest ok na pewno.

Problem tkwi w kablu według nas.

Mam kolege w serwisie bmw i kiedy przywiózł swój kabel wszystko działa na ista-p.

Na chińskich kablach ruszają tylko stare modele w iscie P.

Na iscie D nie ma to żadnej różnicy. Kazdy motor rusza.

Mozecie mi pomóc?

Przy modelu k 1600 gtl pojawia się komunikat:

brak łączności z DMS>

 

pomocy.

gdzie kupić kabel orginalny lub inny który to ogarnie.

znam gosci któy ma tego samego icoma ale nie chce powiedziec skad ma kabel(mu wszystko śmiga.

 

pomocy

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie jest tak jak w serii F (samochody ) diagnostyka jest po CAN (w obd CAN L pin 6 i CAN H pin 14) ale nie można robić programowania,

programowanie tylko po linii Ethernet ( w obd to pin 3 ,11,12,13 i uruchomienie portu połączenie pinu 8 z 16 przez rezystor 511ohm)

Nie znam się na motocyklch BMW nawet nie wiem jak dokładnie wygląda złączę obd , ale jak icom łączy się z ori przejściówką to masz nie te piny

w starej do 2012 roku , sama przejściówka to zwykłe kable pod odpowiednie piny do icom, magistrala CAN też była przez 2012 rokiem w motocyklach

tak samo po 2012 roku.

poszukaj na http://www.google.pl/aclk?sa=L&ai=C48DqOVzxVfqIEM7ZbZHAnKAOnbjllQettfOtjwKg5KOSNwgAEAFg6YSAgOQayAEBqQIRihmq5sGRPqoEH0_QhW5cygEeE652feJ19mjGwge53PKeexWeao47S4q6BRMI78be66HsxwIVRFcaCh3JcQntygUAgAfNkYo9iAcBkAcCqAemvhvYBwE&ei=OVzxVa_GC8SuacnjpegO&sig=AOD64_1rxxFvp_xIaB9Jex1PHI6_BEda-g&clui=0&rct=j&q=&sqi=2&ved=0CB0Q0QxqFQoTCO_G3uuh7McCFURXGgodyXEJ7Q&adurl=http://llliiililillIi.iiiilliiiiilli.iIiliill.ililiiIlillIi.com/IiIl6plTRx

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupić oryginalny ICOM D w serwisie lub innym sklepie ,

chiński icom D to tylko przejściówka, a icom D ori to elektronika też,

ale należny sprawdzić czy będą ze sobą współpracować ,

już nie ma w sprzedaży icom D z zestawem ICOM A2 , teraz jest icom NEXT oparty na architekturze procesora ARM i do niego obecnie jest

sprzedawany icom D dla motocykli , chociaż bmw AG informuje że sprzęt dodatkowy (jak ICOM B, C, D ) jest kompatybilny wstecz ze starszymi icom

i odwrotnie też czyli nowy icom NEXT ze starszym osprzętem , co niestety nie przekłada się całkowicie w rzeczywistości. :D

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,


Mam ten sam problem motocykl BMW 1200RT 2014 , ista D działa poprawnie a ISTA P po zczytaniu nr vinu wyskakuje info :


Brak łącznosci z DME ( podlaczony pojazd nie jest mozliwy do programowania i dlatego nie moze byc obslugiwany za pomoca ISTA P .


Jakie jest rozwiazanie tego problemu ? Din76 pisal zeby kupić orginalny kabel redukcja z okraglego gniazda motocyklowego na OBD ale czy to zalatwi problem ? Czy ktoś to sprawdzał ?


Ewentualnie jest jakiś inny sposob kodowania programowania doposażania nowszych modeli motocykli BMW tak jak np ESYS dla serii F G ??

  • 2 lata później...
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.