Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z moim autem mianowicie. Od jakiegos czasu w ukladzie zaczelo sie robic cisnienie i gdy auto stalo w korku temperatura wzrastala ale tylko do nastepnej kreski zaraz po ruszeniu spadała do normalnego stanu. Gdy silnik byl nagrzany przewody byly twarde i gorące. 2 tygodnie temu pękla chlodnica i na orlenie uciekl caly płyn. Nową chlodnice mam załatwiona i czekam jeszcze na nowa pompe wody tak dla pewności. Jak myślicie to moze byc wina tych dwóch podzespołów? Chlodnica nie odpowietrzała tego dopiero jak minimalnie odkrecilem korek cisnienie uciekalo i temp spadała wraz z cisnieniem. Uszczelka byla wymieniana w tamtym roku a nie jestem typem człowieka ktory "pali kapcia do wystrzału". Visco sprawne jest opór nie ma luzu

Minusy:

-Rośnie temperatura ale nie przekracza nastepnej kreski

- Robi się ciśnienie, aż do pekniecia starej chlodnicy

 

Plusy: (co może wskazywac na to ze uszczelka jest cała)

- Bialego osadu nie ma

- Płyn nie ubywa nawet w malym stopniu

- Olej nie znajduje sie w zbiorniczku

- Nie kopci jak za papieża

- Nie kopci na kolorowo

- Oleju na bagnecie nie bierze

- Działają wszytkie nawiewy ciepłego powietrza

 

Kiedys mialem podobny problem i wymienilem koreczek odpowietrzajacy i odziwo to pomogło. Teraz za starej chlodnicy wgl nie odpowietrzało tego co sie działo w środku (nie było nawet słychać), póki nie odkrecilem korka o 1-2 mm w lewo.

Macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Układ na 100$ porządnie odpowietrzony?

Korek może nie puszczać ciśnienie a najlepszym sposobem jest wymiana na oryginał. Ok 70zł a masz spokój na lata

Pompa działa

Termostat się otwiera?

 

 

Najpierw zacznij od odpowietrzenia układu. Odkręć odpowietrzniki na włączonym ogrzewaniu i zapłonie, wlej płynu pod sam korek ile się da i czekaj aż zacznie ubywać i dolewaj cyklicznie aż z odpowietrzników będzie wylewać się czysty goły płyn bez bąbli powietrza. Potem zakręć odpal auto i zobacz czy masz przelew. Jak jest czekaj do otwarcia termostatu. Jak się nie otworzy i będzie przelew i ogrzewanie to masz uwalony termostat.

 

Wisko działa na sztywno przy wysokich temp?

Da radę je zatrzymać?

jak przygazujesz robi się wichura?

Opublikowano

Cześć, jeżeli auto grzeje się w korku -sprawdź wisko. Przy okazji, dobry pomysł z wymianą pompy. Warto ją wyciągnąć i przynajmniej obejrzeć. Wirnik potrafi się oberwać w najmniej oczekiwanym momencie. Moja wytrzymała kilkanaście lat i dobre 300 tys. km.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Tak właśnie, pierwsze co to postaraj się odpowietrzyc dobrze układ zachowując przy tym odpowiednią ilość płynu , by nie było go za dużo.

eSKa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.