Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ponownie po wymianie pompy wody nie da sie odpowietrzyc,jest okey jak sie przejedzie 10-15 km,ale na trasie po około 30 płyn zaczyna bulgotac i jakby sie cofał,auto pali od strzału,ma swoja moc,przyspieszenie i nie wygada to na uszczelke pod głowicą,w plynie ani w oleju nie ma zadnych sladów.

wentylator pracuje.wiem tylko ze przy wymianie pompy wody nie było przy tej starej całej turbinki i teraz mysle czy cos tam gdzies nie wpadło nie przytkało???

i jeszcze jedno przy wymianie termostatu okazało sie ze jest na tym wlocie co wchodzi termostat wyszczerbiony otwór ciezko to uszczelnic i jak to sie nazywa czy jest to wymienialne czy to juz blok silnika ??

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez potrzeby zakładasz nowy temat. Robi się syf. Było ciągnąć watek tam gdzie zaczołeś.

Przecież widać czy wyszczerbienie jest na bloku czy na obudowie termostatu. Pewnie na obuowie, bo jak był oryginalny temostat to pewnie nei chciał po dobroci wyjść i ktoś podważająć nieumiejętnie śrubokrętem uszczerbił obudowe. Szukaj nowej obudowy, w ASO koszt nie większy niż 150.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.