Skocz do zawartości

320d niedziałający kluczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam 2 kluczyki, z czego jeden dawno nieużywany, i tu problem, po włożeniu go do stacyjki i przekreceniu zapalaja sie kontrolki, ale nie można uruchomić silnika, nie kręci. Natomiast jak włożę ten kluczyk, który używam na co dzień, wyjmę i w krotkim czasie włożę ten drugi , da sie normalnie odpalić samochód i normalnie jeździc. Jesli czas jest dłuższy znowu ten sam problem, tylko kontrolki, nie kręci. Zrobilem już kilka dłuższych tras na tym drugim, myśląc ze może się naładuje, ale nic z tego. Jest jakieś rozwiazanje tego problemu, co trzeba zrobić? Prosilbym o pomoc, rady, bylbym wdzieczny.
Opublikowano
Wygląda na problem z immobiliserem ale ekspertem nie jestem.
Opublikowano
  • Autor
Wydaje mi sie, że to nie wina akumulatorka, bo to coś z imo, coś jakby rozsynchronizowany imo..ale jestem zielony w tych sprawach
Opublikowano
A kodowałeś kluczyk?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Witam, posiadam 2 kluczyki, z czego jeden dawno nieużywany, i tu problem, po włożeniu go do stacyjki i przekreceniu zapalaja sie kontrolki, ale nie można uruchomić silnika, nie kręci. Natomiast jak włożę ten kluczyk, który używam na co dzień, wyjmę i w krotkim czasie włożę ten drugi , da sie normalnie odpalić samochód i normalnie jeździc. Jesli czas jest dłuższy znowu ten sam problem, tylko kontrolki, nie kręci. Zrobilem już kilka dłuższych tras na tym drugim, myśląc ze może się naładuje, ale nic z tego. Jest jakieś rozwiazanje tego problemu, co trzeba zrobić? Prosilbym o pomoc, rady, bylbym wdzieczny.

Na 99,9% jest problem z elmos-em w kluczyku, zgubił kod lub po prostu się uszkodził.

Temat do ogarnięcia.

Opublikowano
  • Autor
Witam, jeśli to nie sprawi kłopotu, mógłbyś bliżej coś napisać jak to ogarnąć, bylbym wdzięczny za pomoc, ewentualnie jakie koszty