Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Chciałbym zasięgnąć fachowej pomocy tutaj na forum. Zauważyłem że czasem silnik nierówno pracuje , lekko trzesie autem a podczas jazdy gdy znacznie mocnej wciskam pedał gazy tak jakby szarpało , odcinało . Zrobiłem kilka screenów podczas jazdy gdy znacznie przyśpieszałem. Oto i one:

http://i58.tinypic.com/pt0na.jpg

http://i61.tinypic.com/kb9g0i.jpg

http://i58.tinypic.com/124wwhw.jpg

http://i57.tinypic.com/jrtuad.jpg

Czy ktoś coś wie gdzie szukać przyczyny co posprawdzać?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Nie zrobiłeś screenów analog values 4 , a to prawdopodobnie tam tkwi problem. Ponadto jakieś błędy miałeś ?

 

 

 

 

Jeśli mam być szczery to objawy jak u mnie kiedyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , wtryski panie do roboty ! WTRYSKI !! :norty:

 

Ale poczekajmy z osądzaniem aż wstawisz analog values 4 print screena na biegu jałowym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No własnie nie robiłem bo wszystkie były zbliżone do 0 ani jeden nie przekraczał wartości 1

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oto wartości na wtryskach. Coś mi sie wydaje ze jednak wtrysk nr 3 do regeneracji.

Potwierdzi ktoś ?

http://i61.tinypic.com/jj8g8o.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik rozgrzany?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie. tylko tyle co odpalony do pomiarów

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To zrób na rozgrzanym, wtedy będzie można oceniać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

zrób testy na rozgrzanym...

 

u mnie było tak,że wtrysk 4 miał 1.30

 

trzeci 1.0

 

dwa pozostałe po 0,50

 

efekt był taki,że po każdym bucie i po dłuższej trasie końcówka tlumnika była okopcona...

 

teraz mimo buta końcówka dalej się świeci

 

ale zastosowałem 2x preparat LM 2666

 

w odstępie 1tygodnia druga dawka

 

Pierwsza do baku na rezerwę druga cała puszka na przepięcie(by na samym pracował środku)

 

po 500km korekty 0.30 na każdym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

oto wykres wtrysków na rozgrzanym silniku po wlaniu preparatu LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung 0.5L

Widać poprawę a dopiero 50 km przejechane

http://i61.tinypic.com/24v1vs3.jpg

Chyba to jednak bedzie wtrysk bo nie mogłem uchwycić jak silnik pracował nierówno.

Możecie mi powiedzieć gdzie ze tak powiem podłączyć ta puszkę z tym preparatem by silnik tylko na tym pracował ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

masz na pw co i jak

 

generalnie odpinasz wtyczkę zasilającą od pompy paliwa za pasażerem..

 

pod spodem demontujesz całkowicie filtr paliwa i pompę podprogową plus nad pompą podprogową u góry rozłączasz niebieski przewód z czarnym

 

filtr paliwa odkładasz na bok a w miejsce filtra paliwa wpinasz pompę podprogową wszystko łączysz za pomocą przewodu paliwowego przezroczystego 0,8mm bodajże.Przy pompie podprogowej skręć opaskami przewód,żeby nie wyrwało

 

no i od pompy podprogowej jeden przewód do zbiorniczka z LM a ten niebieski co był nad pompą podprogową to w niebieski też wpinasz przezroczysty i do zbiorniczka

 

i wtedy uruchamiasz samochód.. i paliwo będzię krążyło omijając filtr paliwa (bo go zdemontowałeś jak i bak)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.