Skocz do zawartości

Spadek mocy powyżej 140 km/h


slysz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mojej E90 320d 2005r. zaczęło cos dolegac. Zaczęło sie od tego, ze zacząl troche głośniej chodzić. Myślałem ze moze dlatego ze zbliża sie wymiana oleju, ale zauważyłem tez ze zbiera sie troche słabiej szczególnie powyżej 140-160 km/h naprawdę ciezko ja rozpedzic. Wcześniej jadąc tempomatem bez problemu trzymał prędkość pod górkę, teraz obroty i prędkość powoli ale spadają, rownież przyspieszajac tempomatem miał najwieksza zrywnosc, teraz nie bardzo. Powyżej 2,5 tysiąca obrotów buja sie super ale wcześniej juz od 2 tys tak sie zbierał.

Pierwszy do wymiany olej, odma i filtry bo juz czas. A pózniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mojej E90 320d 2005r. zaczęło cos dolegac. Zaczęło sie od tego, ze zacząl troche głośniej chodzić. Myślałem ze moze dlatego ze zbliża sie wymiana oleju, ale zauważyłem tez ze zbiera sie troche słabiej szczególnie powyżej 140-160 km/h naprawdę ciezko ja rozpedzic. Wcześniej jadąc tempomatem bez problemu trzymał prędkość pod górkę, teraz obroty i prędkość powoli ale spadają, rownież przyspieszajac tempomatem miał najwieksza zrywnosc, teraz nie bardzo. Powyżej 2,5 tysiąca obrotów buja sie super ale wcześniej juz od 2 tys tak sie zbierał.

Pierwszy do wymiany olej, odma i filtry bo juz czas. A pózniej ?

Sprawdzenie szczelności na drodze filtr- turbo-przepustnica.

Czyszczenie egr i przepustnicy. Potem czyszczenie kolektora dolotowego.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki! A czy przyczyna moze byc tez dziurawy tlumik? To by wyjaśniało spadek mocy i większa glosnosc.

To zależy, gdzie jest nieszczelność/dziura i jak duża. Jak w końcowym, to nie będzie miało znaczenia specjalnego dla spadku mocy.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć slysz,

 

proponuje Ci sprawdzić kolektor ssący czy nie wypaliła się w nim dziurka. Ja w zeszłym tygodniu miąłem podobny problem, auto zaczęło głośniej chodzić, pojawiała się turbo dziura po 130km/h. Jak włożyłem rękę w okolice kolektora ssącego to było tam pełno sadzy. Rozebrałem podszybie i okazało się, że na górze kolektora jest dziurka o wymiarach 10mmx0.5mm. Przy okazji sprawdziłem klapki i wszystko wyczyściłem. Autko na razie śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Dzięki wielkie strusik2911. Auto wczoraj poszło na oleje, filtry i do sprawdzenia. Na razie powiedziałem o tym co radził Arturl1, ale jutro też przekażę informacje od Ciebie. Jak rozwiążę problem dam znać ;)

I jak poszukiwania rozwiązania?

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.