Skocz do zawartości

e39 2.0 automat Problem z obrotami, jałowe poziom 1700 (B+G)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wygląda tak.

Świece nowe, lewe powietrze brak.

 

Auto Ciężko odpala, musi troszke pokręcić. ale zawsze zapala czy to na benzynie czy na gazie niezależnie od temp i rozgrzania silnika.( czasem od strzala czasem po 2 sekundach kręcenia.)

Wolne obroty po odpaleniu zaraz wskkuja na 700 i po chwili opadają na 400-500 i mi trzęsie autem. Po wbiciu wstecznego/ albo do przodu obroty dalej na 400-500 auto jedzie.

Ruszam i juz jest OK/ Obroty miedzy600 sztywno.

Auto na trybie P i N ma wolne obroty 1700 rosną do 2000 potem troszkę spadają nawet do 1000 i znowu do góry./ po wbiciu biegu spadają na 600.

 

Wyniki takie same na gazie ( sekwencja) jak i benzynie.

 

Dodakowo na gazie jak juz jest rozgrzany silnik spada mi moc, tak jakby palił na 5 cylindrów. Po przełączniu na paliwo problem znika ale zaczynają świrować wolne obroty.

Czasem te same objawy słabnięcia są też na benzynie.

Silnik lepiej pracuje na zimnym...

 

Na co zwrócić uwagę? zawczasu, w sobotę jadę się wpiąć pod kompa.

 

Auo w czasie jazdy czasem potrafi zgubić wolne obroty i spadają na 400.. Bez przegazowania auto gaśnie. ale to mi sie 2 razy moze stało.

 

Pomocy?

Opublikowano
Ja bym zaczął od kompa potem można wnioskować co dalej. Odepnij przepływomierz i zobacz czy coś się zmieni, może to ona przekłamuje. Jak komp nie pokaże błędów ja bym sprawdził krokowy, cewki, odmę i wąż od odmy. A jaki masz w ogóle silnik ? 2xvanos ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.